خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران پیمانکاری راه‌آهن قم برای دریافت حقوق عقب‌افتاده و عیدی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۱۰۶

کارگران پیمانکاری راه‌آهن قم از کارفرما درخواست دارند که به دلیل گرانی‌های قبل از آغاز سال نو، مطالبات عقب‌افتاده و عیدی کارگران پیمانکاری را بپردازد.

یکی از کارگران نگهداری راه‌آهن قم در تماس با خبرنگار ایلنا گفت: بابت مطالبات مزدی دی و بهمن ماه طلبکاریم و باتوجه به مخارج سال نو از کارفرما می‌خواهیم بدهی معوقه خود را به همراه عیدی و پاداش، قبل از پایان سال پرداخت کند.

به گفته وی؛ سالهاست تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکاری مشغول کاریم و نگرانی کارگران در روزهای پایانی سال برای تامین نیازهای خانواده‌های خود برای نوروز بیشتر شده است.

براساس گفته این کارگر؛ جدا از معوقات دو ماهه، کارفرمای شرکت پیمانکار مزایای مناسبتی روز حمل ونقل، روز زن و مرد و همچنین روز مبعث را به کارگران بدهکار است. در عین حال انتظار داریم پرداخت عیدی کارگران به روزهای پایانی سال و شب عید موکول نشود.

این کارگر با بیان اینکه دلیل شرکت پیمانکار برای عدم پرداخت به موقع عیدی و سایر مطالبات معوقه کمبود منابع مالی در راه‌آهن است، افزود: ما کارگران علارغم اینکه به دلیل دریافت نکردن به موقع دستمزد دچار مشکلات معیشتی هستیم اما خواسته‌مان این است که کارفرما در حد توان پرداخت حقوق‌های عقب‌افتاده و عیدی کارگران را به روزهای پایانی سال موکول نکند تا کارگران از این طریق اقلام و مایحتاج مورد نیاز را تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز