خبرگزاری کار ایران

تحقق مطالبات کارگران در سایه عدالت امام علی (ع) رخ خواهد داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۱۲۸

حسن صادقی نوشت: امید است توجه به مفهوم عدل و عدالت حضرت علی (ع) در کلیه امور و سرلوحه قرار دادن آن، بتواند موجبات احقاق حقوق جامعه کارگری کشور را فراهم آورد.

به گزارش ایلنا، حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری طی پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیرخم را تبریک گفت. متن پیام تبریک صادقی به‌مناسبت این عید بزرگ شیعیان به این شرح است: 

عید سعید غدیر خم، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی است. غدیر، تجلی خواست خالق، روح آفرینش، برانگیزاننده ستایش و دست‌های بلندی است که انسان خاکی را به افلاک می‌کشاند. واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت‌خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید. 

غدیر تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است. غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است. غدیر عید عدالت و رهبری است. عید ولایت و امامت فرا می‌رسد و شیعیان جهان به شکرانه تکمیل دین و اتمام نعمت همگان با عرشیان و فرشیان این روز بزرگ را جشن خواهند گرفت. 

غدیر، روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد. 

غدیر تجلی گاه عدالت امیرالمؤمنین (ع) است. امیرالمؤمنین (ع)، تنها آسیبی را که در مواجهه با آن هرگز تسامح و مماشات نکرد و برای حفظ آن همه حوادث و ناملایمات سیاسی را به جان خرید و سرانجام جان خویش را برای آن ایثار کرد، اصرار بر اجرای عدالت بود. 

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک عید سعیدغدیرخم، سالروز انتخاب سرچشمه عدل، علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را صمیمانه به عموم مسلمین به ویژه جامعه بزرگ کارگری کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید. امید است توجه به مفهوم عدل و عدالت حضرت علی (ع) در کلیه امور و سرلوحه قرار دادن آن، بتواند موجبات احقاق حقوق جامعه کارگری کشور را فراهم آورد؛ چرا که یقیناً تحقق مطالبات جامعه کارگری در سایه عدل و عدالت امام علی (ع) رخ خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز