خبرگزاری کار ایران

انتصاب مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۳۵۴

طی حکمی از سوی غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور «علی مشایخی» به سمت «مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی» منصوب شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور «علی مشایخی» به سمت «مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی» منصوب شد. 

 طی حکمی از سوی دکتر غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور «علی مشایخی» به سمت «مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی» منصوب شد. 

در این حکم آمده است: 

جناب آقای علی مشایخی

نظر به سوابق تخصصی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی» منصوب می‌شوید. 

انتظار دارد با حسن تدبیر و همراهی مدیران و همکاران آن اداره کل، ضمن حفظ انسجام سازمانی و ارتقاء سطح خدمات، در طول دوره تصدی اهتمام کامل در رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابیگری»، «مردم داری»، «پاکدستی» و «قانون مداری» را معمول نمائید. 

امید است با اتکال به حضرت باریتعالی در انجام وظایف محوله گام‌های مؤثری در راستای تحقق اهداف عالیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بردارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز