خبرگزاری کار ایران

رعیتی فرد مطرح کرد:

به‌زودی ۵۳ فرایند حوزه روابط کار به بستر وب منتقل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۴۴۴

رعیتی فرد گفت: در تلاشیم ۵۳ فرایند حوزه کار را در بستر وب انجام دهیم و امیدواریم فرایند عملیاتی این سامانه به سرعت تکمیل شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، «علی حسین رعیتی فرد» در اختتامیه همایش مسئولین و سرمربیان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان‌ها در مشهد تصریح کرد: ظرفیت بسیج کارگری می‌تواند در خدمت رفع مشکلات واحدهای تولیدی قرار گیرد تا در چارچوب ظرفیت‌های اداری رفع موانع تولید از جمله کمیسیون‌های کارگری و ستاد رفع موانع تولید در استان ها، این مشکلات به حداقل برسد.

رعیتی فرد بیان کرد: در کشور حدود ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بیمه شده کارگری، ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بازنشسته تامین اجتماعی و ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بازنشسته صندوق کشوری داریم که با احتساب این آمار تقریبا ۵۵ درصد جمعیت کشور را جامعه کار و تولید تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات و بررسی مسائل این گروه سبب افزایش سرمایه نظام در ارائه خدمت به مردم خواهد شد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فعال‌سازی سامانه جامع روابط کار اظهار کرد: در تلاشیم ۵۳ فرایند حوزه کار را در بستر وب انجام دهیم و امیدواریم فرایند عملیاتی این سامانه به سرعت تکمیل شود.

وی تصریح کرد: در حوزه روابط کار به سه جانبه گرایی اعتقاد داریم و این مهم در شوراهای عالی جهت تصمیم‌سازی و تصمیم گیری رعایت می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز