خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبرداد؛

بهره مندی 494 هزار نفر از خدمات درمانی و بیمه‌ای تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۸۶۹

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 160هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و با احتساب مستمری‌بگیران 494 هزار نفر از خدمات درمانی و بیمه‌ای تامین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایلنا، عبدالله مختاری در بازدید از بیمارستان امام علی فرخشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال 1401 دو هزار و 740 میلیارد تومان خدمات بیمه ای ارائه شد که 63 درصد  رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه حوزه درمان به دو بخش مستقیم و غیر مستقیم تقسیم شده است افزود: در حوزه درمان مستقیم 440 میلیارد تومان و در حوزه درمان غیر مستقیم 520 میلیارد تومان هزینه شده است.

 مختاری خاطر نشان کرد: کارگاه های ثابت و فعال که دارای جرائم هستند در هفته تامین اجتماعی با ثبت درخواست بخشودگی جرایم خود در سایت eservices.tamin.ir می‌توانند از بخشودگی جرایم بهره‌مند شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری  در حاشیه این بازدید گفت: اولین مرکز خدمات دندانپزشکی(سانترال ) در بیمارستان امام علی فرخشهر راه اندازی می شود که  در این مرکز همه خدمات دندانپزشکی به جز عصب‌کشی تحت پوشش تامین اجتماعی است و به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این مرکز پیشرفت فیزیکی 90 درصدی داشته است افزود: در ماه آینده کلینیک دندانپزشکی به بهره برداری می‌رسد.

فلاحی بیان کرد: تا کنون نزدیک به 22 میلیارد تومان جهت ساخت و ساز ساختمان و تجهیزات دندانپزشکی هزینه شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری بااشاره به اینکه اورژانس بیمارستان امام علی فرخشهر در زیر بنایی با مساحت هزار و 750 متر مربع احداث شده است افزود: اورژانس در دو بخش سرپایی و تریاژ، اتاق احیا، اتاق عمل و اتاق اطفال به بیماران خدمات رسانی می‌کند.

فلاحی خاطر نشان کرد: تاسیسات به عنوان قلب بیمارستان محسوب می‌شود و در سال گذشته نزدیک به 60 درصد تجهیزات تاسیسات تعویض شد.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین آشپزخانه بیمارستانی در کل کشور در این بیمارستان در حال احداث است تصریح کرد: این آشپزخانه در مساحت 1200متر مربع ساخته شده است و پخت غذا در آن با بخار انجام می‌شود.

فلاحی ادامه داد: این آشپزخانه دارای 5 سردخانه با 90درصد پیشرفت فیزیکی در 2ماه آینده به بهره برداری  می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز