خبرگزاری کار ایران

با صدور احکام جداگانه‌ای؛

سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت و رئیس بیمارستان شهید املاکی لنگرود منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۳۰۳

با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی مدیر درمان تامین اجتماعی استان، مجید طوسی به عنوان سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت و عباس عزیزیان به عنوان رییس بیمارستان سردار شهید املاکی لنگرود منصوب شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی حسین ابراهیمی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان، مجید طوسی به عنوان سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت و  عباس عزیزیان به عنوان رئیس بیمارستان سردار شهید املاکی لنگرود منصوب شدند.

مدیر درمان استان ضمن قدردانی از روسای پیشین بیمارستان حضرت رسول (ص) و سردار املاکی لنگرود، اظهار داشت: مدیریت درمان استان طبق برنامه تنظیمی و با تلاش همه همکاران رسیدن به اهداف عالیه سازمان تامین اجتماعی را در اولویت اول خود دارد.

ابراهیمی خاطر نشان شد: باید خدمات درمانی با کیفیت و در سریعترین زمان و بهترین روش به بیمه شدگان ارائه شود. کسب رضایت‌مندی بیمه شدگان از دریافت خدمات درمانی بسیار مهم و حائز اهمیت است و همه همکاران پر تلاش و دلسوز مدیریت درمان همواره برای رسیدن به این هدف ایثارگرانه ارائه خدمت می‌‌کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه پروژه‌های مهم توسعه‌ای در سالجاری برای هر دو بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت و بیمارستان شهید املاکی در سفر مدیرعامل سازمان مصوب شده است، خاطرنشان شد: روسای این دو بیمارستان باید با جدیت و تلاش مضاعف و با همراهی و همکاری همه پرسنل پی گیر برنامه‌ها باشند.

وی با اعلام اینکه در سالجاری ۷۷ نفر پرسنل از طریق آزمون و مصاحبه جذب مدیریت درمان خواهند شد، افزود: با جذب این نیروها مشکلات پرسنلی مدیریت درمان در ارائه خدمات درمانی به مراجعین مراکز درمانی ملکی به حداقل ممکن خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز