خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خبر داد؛

خرید ۲۶ میلیارد دارو برای رفع نیاز دارویی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۸۴۴

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: در راستای تامین نیازهای دارویی استان برای سال جاری ۲۶ میلیارد تومان دارو خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محسن شمس الدینی در نشست تشکل‌های کارگری با مجمع نمایندگان استان قزوین با اشاره به پرداخت بدهی تامین اجتماعی گفت: در سطح کشور ۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از بدهی تامین اجتماعی به بخش درمان پرداخت شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین ادامه داد: میزان پرداخت بدهی‌های در استان قزوین ۲۲۰ میلیارد تومان است که شامل ۵۲ میلیارد برای بخش خصوصی و ۱۷۰ میلیارد برای داروخانه‌ها است.

وی عنوان کرد: ادامه روند پرداخت بدهی‌ها در هفته‌های آینده صورت خواهد گرفت، مطالبات بستری و بیمارستان‌های دانشگاهی و همچنین دندانپزشکان تا پایان سال ۱۴۰۱ ‌هم طبق برنامه ریزی تسویه می‌شود.

این مسئول بیان کرد: درصورتی که در بخش درمان تامین اجتماعی مبالغ اضافی به عنوان زیرمیزی دریافت شود، به طور قطع با عوامل آن برخورد می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت درمان در شهرستان تاکستان اظهار کرد: امسال یک طرح چهارگانه با هزینه ۴۰ میلیارد تومان در این شهرستان اجرا می‌شود.

شمس‌الدینی افزود: در خصوص بیمارستان‌های بخش خصوصی هم عدم پذیرش بیمه شدگان تامین اجتماعی را پیگیری خواهیم کرد؛ زیرا این بخش موظف به پذیرش این بیمه شدگان است. 

در این جلسه نمایندگان تشکل‌های کارگری استان موضوعات و دغدغه‌های جامعه کارگری را در سطح استان و ملی بیان کرده و خواستار رسیدگی توسط نمایندگان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز