خبرگزاری کار ایران

در آستانه هفته پارالمپیک؛

مستند جنبش پارالمپیک آماده پخش شد

کد خبر : ۱۱۸۳۸۱

این مستند با استفاده از نظرات کارشناسان و نخبگان حوزه ورزش و معلولین طى مدت شش‌ماه گذشته تهیه و تدوین شده است.

در آستانه هفته پارالمپیک(هفتم لغایت سیزدهم آذرماه) کمیته ملى پارالمپیک آمادگى خود را براى برگزارى کارگاه‌هاى آموزشى رایگان معلولین، در دانشگاه‌هاى سراسر کشور اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، این کارگاه‌هاى تخصصى آموزشى با هدف آشنایى بیشتر جامعه دانش آموختگان با اهداف جنبش پارالمپیک، ترویج ارزش‌هاى آن با تأکید بر افزایش اراده، جرأت، برابرى و الهام‌بخشى در جامعه ورزشکاران معلول برگزار می‌شود.

رحیم آقاجانى مدیر آموزش و تحقیقات کمیته ملى پارالمپیک با اعلام این خبر گفت: فیلم مستند آشنایى با نهضت پارالمپیک آماده پخش است و اضافه کرد: این مستند با استفاده از نظرات کارشناسان و نخبگان حوزه ورزش و معلولین طى مدت شش‌ماه گذشته تهیه و تدوین شده است.

آقاجانى همچنین گفت: با توجه به موفقیت‌هاى ورزشکاران معلول کشورمان در المپیک و بازی‌هاى آسیایى و با گسترش حضور معلولین در عرصه ورزش و اجتماع، تصمیم گرفتیم با همکارى دانشگاه‌هاى تربیت بدنى، مراکز توان بخشى و سایر حوزه‌هاى مرتبط با ورزش معلولین در سراسر کشور، کارگاه‌هاى آموزش و رایگان را برگزار نماییم.

وى اضافه کرد: در گام نخست آمادگى خود را به ۱۵ واحد دانشگاهى در تهران اعلام کردیم و در قدم دوم، کارگاه‌هاى رایگان آموزش در سطح کشور برگزار خواهد شد.

وى در پایان گفت: این گارگاه‌ها از سوى کمیته ملى پارالمپیک برپا می‌شود و به شرکت کنندگان گواهى شرکت در دوره توسط NPC اعطا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز