خبرگزاری کار ایران

مهارت‌های اخلاقی ورزشکاران را باید بالا ببریم؛

پولادگر: تکواندوی ایران، یکی از برندهای جهانی به شمار می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۱۰

اگر کسی سررشته‌ای از این ورزش داشته باشد، برای او افتخار است فنون این رشته را در ایران آموزش ببیند.

با حضور رئیس فدراسیون تکواندو در جامعه المصطفی، تفاهم نامه‌ای ورزشی میان فدراسیون تکواندو و جامعه المصطفی امضا شد.

به گزارش ایلنا، سید محمد پولادگر در ابتدا ضمن اشاره به جایگاه تکواندو در عرصه بین المللی اظهار داشت: تکواندوی ایران، یکی از برندهای جهانی به شمار می‌رود؛ لذا اگر کسی سررشته‌ای از این ورزش داشته باشد، برای او افتخار است فنون این رشته را در ایران آموزش ببیند.

وی با بیان اینکه جایگاه قهرمانان و رویدادهای ملی، تأثیرات فراوانی در کشور و روحیه عموم مردم داد، تصریح کرد: قهرمانان ملی برای ایجاد روحیه وحدت ملی و افزایش انگیزه مردم برای تلاش مضاعف تأثیر بسزایی دارند.

رئیس فدراسیون تکواندو ابراز داشت: اگر یک فرد به عنوان الگو مطرح می‌گردد؛ زمانی می‌تواند الگوی مناسبی باشد که پیش از آن، مراتب اخلاقی و تربیتی را آموزش دیده باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید به مسائل اخلاقی و فرهنگی قهرمانان ملی توجه ویژه‌ای داشته باشیم، اذعان داشت: باید در کنار افزایش مهارت‌های فردی ورزشکاران، مهارت‌های اخلاقی را بالا ببریم؛ برای این منظور به افرادی که در عین تخصص در علوم دینی، کارشناس مسائل ورزشی، روانشناسی و آشنا به شرایط ورزشکاران باشند نیاز داریم.

پولادگر ضمن اشاره به تأثیر مسابقات المپیک و تعداد تماشاگران آن، خاطرنشان کرد: یکی از محورها در عرصه تبلیغ، پرورش قهرمانان پهلوان‌گونه است؛ تا از این طریق الگویی مناسب برای جهانیان عرضه شود. باید بر مهارت‌های اخلاقی و اصولی ورزشکاران توجه بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه الگوسازی یکی از مهمترین مباحثی است که باید بر آن تأکید شود، تصریح کرد: بحثاخلاق در میان قهرمانان ملی، یکی از مهمترین محورها و موضوعات مطرح در فدراسیون‌های ورزشی ایران است.

پولادگر در پایان اظهار داشت: فدراسیون تکواندو امیدوار است، به عنوان پیشگام در مسیر ارتقاء بعد اخلاقی ورزشکاران، بتواند ضمن امضاء تفاهم نامه با حوزه‌های علمیه و جامعه المصطفی، تأثیرات عمیقی در اخلاق ورزشی ایجاد نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز