خبرگزاری کار ایران

ماجرای جلسه پرسپولیس با رییس جمهور ترکیه حول ماجرای طارمی

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۸۱۶

مسوولان پرسپولیس دنبال راهی هستند تا مشکلات مربوط به این باشگاه و ریزه اسپور حول مهدی طارمی را برطرف کنند.

به گزارش ایلنا، تخلف در قرارداد مهدی طارمی و پرسپولیس که یک طرف آن باشگاه ریزه اسپور ترکیه قرار دارد، ضمن محکومیت مهاجم پرسپولیس دو محرومیت نقل و انتقالاتی نیز برای سرخپوشان به همراه داشته است. در این ارتباط مسوولان پرسپولیس بهدنبال راهی هستند تا مشکل خود با طرف ترکیه‌ای را با برگزاری جلسه‌ای با رییس جمهور ترکیه برطرف کنند.

ابوالفضل روغنی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شایعه اخیر مذاکره با رییس جمهور ترکیه برای برطرف کردن محرومیت مهدی طارمی با باشگاه پرسپولیس گفته: این خبر هم شایعه است و هم شایعه نیست. زمانی که آقای اردوغان به تهران آمدند ما به وزیر ورزش پیشنهاد دادیم تا با ما مذاکره کنند چون اتفاقاً محل زندگی خود اردوغان همان شهر باشگاه ریزه اسپور است که بنا به دلایلی فرصت صحبت در این مورد به وجود نیامد اما در حال حاضر ما از طریق سفارت ایران لابی‌هایی را انجام دادیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

روغنی در مورد آخرین وضعیت این پرونده نیز گفته است: در جلسه روز دوشنبه هیات مدیره بحث‌های مقدماتی انجام شد. مسائل و مواردی که قرار است در دادگاه عالی ورزش به آن پرداخته شود  را مطرح کردیم‌. ما در تلاش هستیم تا به صورت مستقیم با هیات مدیره و باشگاه ریزه اسپور مذاکره کنیم و این پرونده را از روند قضایی و دادگاهی خارج کنیم. ما این کار را شروع کردیم و پیام‌هایی هم رد و بدل شده و اگر نظر مثبتی از باشگاه ترکیه‌ای دریافت کنیم به طور جدی این روند را ادامه خواهیم داد. در غیر این صورت این مشکل را باید در دادگاه عالی ورزش حل کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز