خبرگزاری کار ایران

ناصر کلانتری پشت سد ویزا شینگن / فرصت های طلایی از دست می رود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۴۸۸

ناصر کلانتری همچنان منتظر صدور روادید برای اعزارم به مسابقات MMA است.

به گزارش ایلنا «عدم صدور روادید به دلیل مشکلات سیاسی»، این مسأله شاید بیشتر از این که یک معضل برای ورزش ایران باشد، به بهانه ای برای توجیه ناکارآمدی مدیران ورزشی تبدیل شده است. در سال های اخیر شاهد بودیم که تیم های ورزشی مختلفی بعد از ماه ها تمرین و تحمل فشار دوران آماده سازی، به دلیل عدم صدور ویزا مسابقات معتبری را از دست داده اند. اعلام این مسأله شاید برای مسئولان فدراسیون ها خیلی راحت باشد اما دلسردی و بی انگیزگی را در میان ورزشکاران ایجاد می کند.

 طی یک سال گذشته دست‌کم در پنج مسابقه، ناصر کلانتری عضو تیم ملی کامبت جوجیتسو و لژیونر  ایرانی در رشته MMA به دلیل صادر نشدن ویزا از حضور در مسابقات  جهانی ، اورپایی، مسابقات حرفه ای بازمانده است .

 بازماندن ناصر کلانتری از سفر به مسابقات خارجی از یک سال گذشته زده شد. جایی که  ناصر جوجیتسو  کار ایرانی  نتوانست ویزای سفر به کشور اسپانیا  را دریافت کند و از حضور در معتبرترین رقابت جهانی  کامبت جوجیتسو   باز ماند.   این اتفاق در شرایطی رخ داد که کلانتری در سال قبل   موفق شده بود ویزای شینگن دریافت کند و   دو مدال نقره و برنز قهرمانی اورپا در مالاگا اسپانیا را دریافت کند   ، اما اسپانیا  ویزای این ورزشکار  حرفه ای را  برای بار دوم صادر نکرد و کلانتری حضور در این رویداد معتبر را از دست داد.  ناصر کلانتری  در مورد ویزای لاتویا   و شرکت در مسابقات جهانی   گفت: «من بعد از  صادرنشدن ویزای صربستان  و کنسل شدن مسابقه mma در سازمان ARMMADA با اوروش وسیچ صربی مستقیما به آنکارا  رفتم تا برای تحویل مدارک  ویزای مسابقات جهانی  لاتویا  اقدام کنم، چون سفارت لاتویا  در ایران نیست. از دو  ماه قبل در واقع برای گرفتن ویزا اقدام کردم و از طریق ایمیل و پراخت هزینه  موفق به دریافت زمان مصاحبه شدم . دعوتنامه و مدارک  را  با ترجمه رسمی  و مهر دادگستری را دقیقا در زمانی که به من اعلام کردن در انکار حاضر شدم و  ارایه کردم ولی متاسفانه  بعد از تحویل دادن مدارک مدیر کارگزاری BLC انکار ا به من گفت ما به ایرانی ویزا نمی دهیم و من متاسفانه بعد از این همه تمرینات طاقت فرسا و کاهش وزن ۱۳ کیلوگرم به ایران برگشتم و هفته بعد مجدد سازمان اورپایی SBC پیشنهاد مبارزه با حریف قبلی من را پیشنهاد کرد و من هم قبول کردم و مجدد شروع به تمرینات و کاهش وزن کردم ولی متاسفانه سفارت صربستان با یک برنامه ریزی دقیق ویزای را  ‌روز بعد از مسابقه صادر کرد  و مجدد  بازی من برای بار دوم‌کنسل شد مدارک من کامل بود و حتی چند دعوتنامه از اسلواکی ، فدراسیون جهانی کامبت جوجیتسو و سازمان SBC صربستان داشتم ، اما ویزایم صادر نشد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز