خبرگزاری کار ایران

کوک‌جیلی: انتظارات بیشتری از خودمان داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۱۹۹

پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران، گفت: انتظارات بیشتری از خودمان داریم و قطعا درآینده کیفیت تیم بهبود خواهد یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) از روز شنبه 22 اردیبهشت در سالن 10 هزار نفری شهر اسلام‌آباد آغاز شده است و به مدت هفت روز پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها موفق به شکست تیم ملی مردان افغانستان شد.

پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران درباره جدال با افغانستان، گفت: خدا را شکر می‌کنم که پیروز این میدان بودیم. با وجود نمایش نسبتا خوب تیم افغانستان، تیم ملی جوانان ایران موفق شد در سه ست پیاپی این تیم را شکست دهد.

عمران کوک‌جیلی افزود: انتظارات بیشتری از خودمان داریم و قطعا درآینده کیفیت تیم ملی جوانان بهبود خواهد یافت و حرف‌های بیشتری برای گفتن در رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهیم داشت.

بازیکن تیم ملی والیبال جوانان درخصوص بازی با ترکمنستان در روز نخست مسابقات نیز گفت: بخشی از اتفاقات بازی دیروز طبیعی بود، اما این مسئله به بازیکنان کمک کرد که تیم شویم و بازی را ببریم و این پیروزی شخصا برای من یکی از خاطره‌های شیرینی است که ثبت شد.

نماینده ایران که در دیدار نخست موفق به شکست ترکمنستان شده بود، فردا (دوشنبه 24 اردیبهشت) در سومین مسابقه خود و از ساعت 14 به وقت تهران به مصاف قرقیزستان می‌رود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز