خبرگزاری کار ایران

مربی استقلال خوزستان: بازی ما با نساجی 6 امتیازی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۲۲۱

مارکو مربی خارجی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با نساجی از هوادران خوزستانی برای تماشای بازی مهم این تیم با نساجی دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، مارکو مربی استقلال خوزستان به جای پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی حاضر شد و در ابتدا بیان کرد: ما برای یک بازی خیلی مهم روبروی نساجی در بازی فردا اینجا هستیم . این یک بازی مهم برای دو تیم است. تیم حریف هم این چالش را دارد که یک رده خوب به دست بیاورد. یک بازی کلیدی و ۶ امتیازی برای دو تیم است. ما آمادگی بالایی برای این بازی داریم. ما این را می‌دانیم که بازی خیلی سخت و مهم است.

وی افزود: ما از نتیجه خیلی خوبی مقابل سپاهان برگشتیم و تیم روحیه خیلی خوبی دارد. ما در حال جنگیدن در جدول هستیم. ۴ تا بازی گذشته هیچ باختی نداشتیم. برای این بازی آمادگی خیلی خوبی داریم. بازیکنان ما با انگیزه بالایی آماده شده‌اند. ما از طرف مدیریت حمایت خوبی داریم. ما بیشترین کیفیت خود را برای بازی فردا می‌گذاریم.

او از هوادران خوزستانی برای تماشای بازی دعوت کرد و گفت: به این توجه نکنید طرفدار کدام تیم استان هستید و قدرت مردم استان خوزستان را نشان دهید. ۸ سال پیش استقلال خوزستان در چنین روزی قهرمان لیگ شد و ما به این افتخار می‌کنیم و می‌خواهیم در این روز هواداران را خوشحال کنیم.

مربی استقلال در مورد داوری بیان کرد: ما همیشه اشتباهات داوری را به کمیته داوران می‌فرستیم. ما جدیت کمیته داوران را می‌دانیم. امیدوارم فردا داور عادل باشد و به نحو احسن کارش را انجام دهد و بنابراین بازی نتیجه غیرعادلانه‌ای نداشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز