خبرگزاری کار ایران

واکنش تند سرپرست استقلال خوزستان به مشکلات مالی؛

بازیکنان ما گوشت قربانی باشگاه و مدیربرنامه‌های‌شان شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۵۸۱

سرپرست استقلال خوزستان گفت: اعتصاب برای پرسپولیس نتیجه می‌دهد نه برای تیمی مثل استقلال خوزستان.

بهمن روشنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط استقلال خوزستان اظهار داشت: تیم در حال حاضر طبق برنامه تمریناتش را دنبال می‌کند و برای دیدار با صبا در هفته پایانی و همچنین بازی آسیایی‌مان هستیم.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه گفت: مشکلات به قوت خودش باقی است و تغییری حاصل نشده است. هیچکس حواسش به تیم ما نیست و بازیکنان هم منتظرند این چند بازی تمام شود و فصل را به پایان برسانند.

سرپرست استقلال خوزستان در ادامه افزود: دیگر کاری از دست بازیکنان ما بر نمی‌آید. اعتصاب هم فایده‌ای برایشان ندارد. تیم پرسپولیس قهرمان شد و بازیکنانش اعتصاب کردند و همه برای رفع مشکل این تیم بسیج‌ شدند. حتی وزیر ورزش هم پیگیر مشکلات این تیم شد ولی بازیکنان ما اعتصاب کردند و کسی اهمیتی نداد.

روشنایی در مورد وضعیت بازیکنان استقلال خوزستان در پایان لیگ عنوان کرد: بازیکنان ما در حال حاضر گوشت قربانی باشگاه و مدیر برنامه‌هایشان شده‌اند. هر روز از یک تیم با این بازیکنان تماس گرفته می‌شود و آنها را می‌خواهند. اکثر بازیکنان ما مخصوصاً مهره‌های کلیدی در پایان فصل قراردادشان تمام خواهد شد و با این وجود مشخص نیست در فصل آینده و احتمالاً ادامه لیگ قهرمانان آسیا باید با چه شرایطی بازی کنیم.

وی در رابطه با حمایت مالی استانداری اظهار داشت: تنها حامی ما در فصل جاری استانداری بوده است و آقای شریعتی در چند مقطع به ما کمک مالی کردند ولی ایشان هم تا یک حدی توانایی دارد و نمی‌تواند تمام مشکلات ما را برطرف کند.

سرپرست استقلال خوزستان با اشاره به میزان پرداختی این باشگاه به بازیکنان گفت: ما پایین‌ترین پرداختی را بین باشگاه‌های لیگ برتر داشتیم و برخی بازیکنان 5 درصد دریافت کرده‌اند. خود من به عنوان سرپرست یک ریال نگرفتم و حتی از جیبم هزینه کردم.

روشنایی در ادامه گفت: در استقلال اهواز هم چنین شرایطی را تجربه کردم و متاسفانه استقلال خوزستان هم دارد به سرنوشت آن تیم دچار می‌شود. امیدوارم مسئولین فکری برای این تیم بکنند.

وی در پایان در مورد بازی هفته پایانی مقابل صبا عنوان کرد: درست است این بازی تاثیری به حال ما ندارد ولی ما به تیم‌های دیگر هم توجه می‌کنیم. بازی با صبا در سرنوشت چند تیم برای سقوط تاثیرگذار است و برای همین با تمام قوا به میدان می‌رویم و هرتیمی شایسته بود پیروز می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز