خبرگزاری کار ایران

روشنایی: با همه توان برای شکست دادن استقلال و رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کنیم

سرپرست استقلال خوزستان گفت: مطمئن باشید تیمی که 23 هفته بالای جدول بوده است، در ادامه لیگ هم بالای جدول خواهد ماند.

بهمن روشنایی، سرپرست تیم استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی حساس فردای این تیم مقابل استقلال تهران گفت: بازی بسیار حساسی را پیش رو داریم و به نظرم بازی خیلی خوبی خواهد شد. استقلال برای حفظ صدرنشینی خود به میدان خواهد آمد و ما هم دنبال این هستیم که با شکست دادن این تیم به صدر جدول برسیم. ما در بازی فردا با همه توان برای شکست دادن استقلال و رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کنیم و امیدوارم شروع سال جدید برای ما همراه با پیروزی و صدرنشینی باشد. فردا روزی است که قطعاً تماشاگران از دیدن بازی لذت خوهند برد و مطمئن هستم که بازی خیلی زیبایی را شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا استقلال خوزستان می‌تواند روند خوبی را سال گذشته داشت، در سال جدید نیز ادامه بدهد عنوان کرد: مطمئن باشید تیمی که 23 هفته بالای جدول بوده است، در ادامه لیگ هم بالای جدول خواهد ماند و همین روند را حتی چه بسا بهتر ادامه خواهد داد.

روشنایی در پایان در رابطه با شرایط تیم استقلال خوزستان پیش از این بازی نیز گفت: خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است. ما برای بازی فردا روح الله سیف‌اللهی و محمد طیبی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم ولی بقیه بچه‌ها برای این دیدار مهم آماده هستند و من مطمئن هستم که سه امتیاز بازی فردا برای ما است.

 

کد خبر : ۳۵۸۰۲۹