خبرگزاری کار ایران

استقلال‌تهران یک- استقلال‌خوزستان یک؛

جدال برادرها برنده نداشت/ صدر جدول آبی ماند

جدال تیم‌های استقلال و استقلال‌خوزستان در ورزشگاه‌آزادی یک بر یک مساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته‌نهم لیگ‌برتر از ساعت 16:45 تیم‌های استقلال‌تهران و استقلال خوزستان با قضاوت جهانبازی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

ترکیب استقلال تهران:  مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، میثم مجیدی(جابر انصاری)، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، آرش برهانی(محسن کریمی)، پروپجیچ(جاسم کرار)، سجاد شهباز زاده و میلاد فخرالدینی.

ترکیب استقلال‌خوزستان: خسوس، سید جلال عبدی، محمدطیبی، موسی کولیبالی، عقیل کعبی، ادواردو، میثم دورقی، حکیم نصاری، رحیم زهیوی(فرشاد جان‌فزا)، حسن بیت سعید، روح الله سیف الهی (مهدی زبیدی).

دقایق ابتدایی این دیدار مهمان اهوازی موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه آبی‌های تهرانی ایجاد کرد که اگر مهاجمان این تیم کمی دقت بیشتری داشتند خیلی زود به گل می‌رسیدند که موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت. البته رحمتی دو دو صحنه دروازه‌اش را نجات داد.

بالاخره دقیقه 38 لحظه موعود برای مهمان فرار رسید. عقیل کعبی موفق شد قفل دروازه رحمتی را بشکند تا تیم ویسی یک بر صفر پیش بیفتد.

دقیقه 44 پروپجیچ اجازه نداد تیمش بازنده به رختکن برود و با گلی که به ثمر رساند بازی را به تساوی یک بر یک کشد تا مظلومی و ویسی در حالی به رختکن بروند که باید تدابیر تازه‌ای برای پیروزی تیم‌شان بیندیشند.

نیمه دوم اگرچه دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند ولی حتی تعویض‌ها هم کارگر نشد تا توپی دیگر از خط دروازه‌ها عبور نکند و سهم مظلومی و ویسی فقط یک امتیاز از این بازی باشد.

استقلال با این تساوی 18 امتیازی شد تا همچنان در صدر جدول باقی بماند.استقلال خوزستان هم با 16 امتیاز جایگاه سوم را حفظ کرد.

حاشیه‌ها

- تشویق مرحوم هادی نوروزی دقیقه 24 این دیدار حال و هوای خاصی را به ورزشگاه آزادی داد.

- سید مهدی رحمتی روی بازوبند کاپیتانی خود تصویر هادی نوروزی را حک کرده که تا یاد و خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس را گرامی بدارد.

کد خبر : ۳۱۵۵۸۵