خبرگزاری کار ایران

در دربی ترسو بازی نمی‌کنیم؛

مظلومی: برای مساوی به اصفهان نیامده بودیم/ دربی را هم می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۶۲۵

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با شکست سپاهان از حالا به فکر دربی و پیروزی در این دیدار هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز مظلومی پس از برتری 3 بر صفر مقابل سپاهان گفت: ما در این بازی به دنبال مساوی نبودیم چون 3 بازی گذشته را مساوی کرده بودیم و دیگر تساوی به درد ما نمی خورد و هدف مان کسب 3 امتیاز بود.

مظلومی افزود: نیمه اول گل زودهنگامی را به ثمر رساندیم و این مسئله باعث شد تا تیم عقب ننشیند و سپاهان روی تیم ما فشار بیاورد.

وی ادامه داد: در نیه دوم با صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم و تغییراتی که انجام دادیم از سرعت بازیکنان خود استفاده کردیم و از روزنه هایی که در خط دفاع سپاهان ایجاد شد استفاده کردیم و حتی می توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم.

سرمربی استقلال با انتقاد از برخورد هواداران با فرکی گفت: این برخوردها زیبنده فوتبال ما نیست و نباید با یک باخت اینگونه با یک مربی بزرگ برخورد شود.

مظلومی با تمجید از دفاع تیمی استقلال گفت: تلاش کردیم تا دفاع تیمی را تقویت کنیم و خوشبختانه بچه ها هم با احساس مسئولیت بیشتری بازی کردند و امروز حتی یک موقعیت جدی هم به حریف ندادیم.

وی در مورد بازگشت خسرو حیدری و آرش برهانی به ترکیب استقلال برای دربی 81 گفت: خسرو پس از سپری کردن دوره مصدومیت با تیم به اصفهان آمدو از نظر روحی خیلی روی تیم تاثیر داشت و از او تشکر می کنم. برای این بازی ریسک نکردیم و ترجیح دادیم به جوانترها میدان بدهیم . برهانی هم مشکلی برای بازی نداشت اما صلاح دیدم او در لیست 18 نفره ما نباشد و نفرات جوانتر را به بازی بگیرم. ما یک تیم هستیم و متناسب با تاکتیک حریف ترکیب تیم را انتخاب می کنیم.

مظلومی در مورد دربی هفته آینده مقابل پرسپولیس گفت: ما برای مساوی به میدان نمی رویم و هدف مان کسب پیروزی است. با ترس بازی نمی کنیم و تلاش می کنیم در این بازی هم هواداران استقلال را خوشحال کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز