خبرگزاری کار ایران

روی اتفاق گل خوردیم و باختیم؛

رافت: سوشا فقط حاشیه درست می‌کند/ رفتار مکانی به ضرر پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۸۳۳

مربی تیم فوتبال ملوان گفت: مقابل پرسپولیس روی اتفاق گل خوردیم و باختیم و از جام حذفی کنار رفتیم.

پایان رافت در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی ما و پرسپولیس در جام حذفی بازی خوب و نفس گیری بود. هر 2 تیم پرمهره بودند و بازی پرافت و خیزی را شاهد بودیم و اگر دقت می کردیم می توانستیم بازی را ببریم.

وی افزود: ما 2 تعویض اجباری داشتیم و آرش افشین و پژمان نوری نتوانستند ادامه بدهند و روی یک اتفاق گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. البته در این دیدار 2 بازیکن جوان به نام های صادق محرمی و محمد رضی را به فوتبال ایران معرفی کردیم که آینده درخشانی دارند. در کل ما بازی را خوب شروع کردیم و خوب هم ادامه دادیم ولی با بد اقبالی بازی را  باختیم. جا دارد به هواداران پرسپولیس تبریک بگویم چون امسال زیاد خوشحالی نکرده بودند و مدام باخته بودند و در این بازی خوشحال شدند و حالا می توانند منتظر روزهای خوب باشند.

وی در مورد درگیری اش با سوشا مکانی گفت: خودتان شاهد هستید که سوشا مدتی است این کارها را می کند و مدام نسبت به همه پرخاشگری دارد. در یک صحنه دیدم که سوشا به سمت کمک داور می رود و احتمال دارد بازی از دست داور خارج شود و این مسئله به ضرر ما بود. در آن لحظه دیدم سوشا دارد با مازیار زارع درگیر می شود و محمود خوردبین هم 15 متر وسط زمین دوید تا جلوی سوشا را بگیرد و من فقط جلو رفتم تا درگیری تمام شود که داور مرا اخراج کرد و سریع بیرون رفتم تا بازی ادامه پیدا کند.

رافت در پایان و در پاسخ به این سئوال که چرا سوشا این رفتارها را در زمین دارد، گفت: خود باشگاه پرسپولیس می داند مشکل کجاست که سوشا اینقدر درگیر و عصبی است. در این تیم هادی نوروزی هم هست که سر به زیر و متین است و دیگر بازیکنان تیم هم همینطور هستند ولی متاسفانه سوشا این کارها را می‌کند. پرسپولیس بازیکنان بزرگی داشته که صدتای سوشا بوده اند و این کارها را نمی کردند اما سوشا فقط حاشیه درست می کند و رفتارش به ضرر خودش و پرسپولیس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز