خبرگزاری کار ایران

آرتتا: رویای قهرمانی هنوز در دسترس است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۱۳۱

میکل آرتتا سرمربی آرسنال با وجود شانس کمی که در هفته پایانی برای قهرمانی دارند، معتقد است آن‌ها قهرمان خواهند شد.

به گزارش ایلنا، آرسنال در آخرین بازی این فصل پریمر لیگ باید مقابل اورتون قرار گیرد. تنها شانس قهرمانی آرسنال در صورتی است که مقابل اورتون به پیروزی برسند و در آن سمت وستهم، منچستر سیتی را متوقف کند. اما از آن‌جایی که سیتیزن‌ها مقابل وستهم در اتحاد میزبان هستند، این احتمال کمرنگ خواهد بود. به هر حال میکل آرتتا در نشست خبری پیش از دیدار با اورتون به قهرمانی امیدوار بود.

او در این نشست گفت: 

این یکی از بزرگترین هفته‌های فوتبالی برای بسیاری از ماست. اکنون مهم‌ترین لحظه فصل است. بی‌تاب رسیدن یکشنبه‌ام و خوشبین به کسب نتیجه‌ای خوب هستم.

من می‌توانم از کارهایی که انجام نداده‌ایم تا 90 یا 91 امتیاز یا هر چیز دیگری را به دست آوریم گلایه کنم نه از باخت رقیب.

تنها چیزی که در مورد آن بحث کردیم این است که باید به خودمان این فرصت را بدهیم تا یکشنبه‌ای زیبا را زندگی کنیم و بدانیم که رویای قهرمانی هنوز در دسترس است. وقتی در زمین هستیم، باید در لحظه زندگی کنیم. برای تحقق این رویا، باید برنده شویم و سپس باید امیدوار باشیم که وستهم ما را به این رویا برساند.

ما در آخرین روز فصل هستیم و برای فتح لیگ برتر بازی می‌کنیم. جام 20 سال است که به امارات نیامده و ما باید 100 درصد خوشبین باشیم که جام در اینجا خواهد بود. برای این مهم ما باید کاری را که پیش روی ماست یعنی پیروزی برابر اورتون را انجام دهیم.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز