خبرگزاری کار ایران

تکواندوی گرندپریکس- ترکیه؛

حجی‌زواره از دیدار نیمه نهایی انصراف داد و برنز گرفت

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۴۰۶

تکواندوکار وزن منهای 80 کیلوگرم ایران با 3 پیروزی متوالی و انصراف در مبارزه مرحله نیمه نهایی در مسابقات گرندپریکس سال 2015 - ترکیه به مدال برنز دست یافت.

به گزارش ایلنا، در دومین روز از مسابقات گرندپریکس ترکیه، مسعود حجی زواره در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های وزن منهای 80 کیلوگرم از مبارزه با مهدی خدابخشی انصراف داد، تا به مدال برنز دست پیدا کند و خدابخشی راهی مرحله فینال شود.

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران درباره این اتفاق گفت: با توجه به رنکینگ المپیکی خدابخشی و حجی زواره و امتیاز المپیکی این رقابت‌ها، تصمیم بر این شد که حجی زواره از حضور در این مبارزه انصراف دهد که از مسعود حجی زواره درباره این کار تشکر می کنم.

حجی زواره برای رسیدن به این مدال ابتدا 10 بر 3 از سد مایکل فرناندز پرتغالی گذشت، سپس با نتیجه 14 بر 13 برابر سن ژائو به برتری رسید و در مرحله یک چهارم نهایی، دامون سامسون انگلیسی (نایب قهرمان جهان در سال 2015) را 15 بر 13 شکست داد تا امتیاز14.4در رنکینگ المپیکی وزن منهای 80 کیلوگرم بدست آورد.

مسابقات گرندپریکس با حضور 32 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی در 4 وزن المپیکی زنان و مردان در ترکیه در حال برگزاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز