خبرگزاری کار ایران

بازیکن دانشگاه از نیمکت به سمت من دوید

زنگنه: حق دارم عصبانی شوم/ داوری مشکلی نداشت!

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۷۱۴

بازیکن پست 4 مهرام معتقد است داوران بی‌دلیل به او تکنیکال فول داده‌اند و حق دارد از حرکت بازیکنان دانشگاه آزاد عصبانی شود.

آرمان زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پایان دیدار تیم‌های مهرام و دانشگاه آزاد که عصر دیروز با دومین شکست پیاپی شاگردان مصطفی هاشمی همراه بود، اظهار کرد:‌ نمی‌دانم چه باید بگویم. بد بازی کردیم و باختیم. حرفی برای گفتن نداریم.

وی درباره درگیری‌ فیزیکی‌اش با بازیکنان دانشگاه آزاد توضیح داد: ببینید وقتی بازیکن آن‌ها از روی نیمکت به وسط زمین می‌آید و به من تنه می‌زند، حق دارم عصبی شوم. تیم ما هم آن لحظه با 3 امتیاز عقب بود، به من حق بدهید که عصبانی شوم. این طبیعی است.

زنگنه ادامه داد: خطا به آن آشکاری را به چه کسی باید بگوییم؟ به داور می‌گویم، پاسخ می‌دهد من ندیدم! وقتی بازیکن آن‌ها به سمت من می‌دود، من باید تکنیکال بگیرم؟ البته این را باید بگویم که داوری امروز خوب بود و غیر از آن‌ صحنه مساله دیگری نداشت.

بازیکن ملی‌پوش مهرام درباره دیدار بعدی تیم‌اش برابر دانشگاه آزاد گفت: ما 3 بر یک از دانشگاه عقب هستیم. کارمان خیلی دشوار شد. باید بازهم خودمان را آنالیز کنیم و با رفع مشکلات تیمی به دیدار دانشگاه برویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز