خبرگزاری کار ایران

حاشیه دیدار پتروشیمی بندرامام و مهرام

داغ بهنام بر دل مهرام!

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۲۴۲

ثانیه واپسین کوارتر نخست دیدار تیم‌های پتروشیمی بندرامام و مهرام دربرگیرنده صحنه‌ای به یادماندنی در تاریخ بسکتبال ایران بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ سومین دیدار تیم‌های پتروشیمی بندرامام و مهرام در مرحله پلی‌آف لیگ حرفه‌ای بسکتبال ساعت 16:30 امروز در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر ‌آغاز شد.

در آخرین ثانیه کوارتر نخست این دیدار و در حالی که مهرام با حساب 26 بر 25 از میزبان پیش بود٬ بهنام یخچالی بازیکن پتروشیمی از زمین خودی پرتابی را روانه سبد حریف کرد که این توپ میان بهت همگان سبد مهرام را فروریخت تا نتیجه 28 بر 26 روی اسکوربورد سالن به سود پترو ثبت شود.

به این ترتیب مهرام کوارتر نخست را در واپسین ثانیه به پتروشیمی واگذار کرد. شاگردان حاتمی که به خوبی تاکوان دین را مهار کرده بودند در کوارتر دوم هم بازی پایاپایی را برابر مهرام به نمایش گذاشتند و هرچند کوارتر دوم را با حساب 18 بر 17 به این تیم واگذار کردند اما نیمه نخست با برتری 45 بر 44 به سود پتروشیمی بندرامام به پایان رسید.

تاکوان دین هم در ثانیه پایانی کوارتر دوم پرتابی 2 امتیازی را درون سبد پترو فرستاد تا به نوعی حرکت یخچالی را جبران کرده باشد.

دین از مهرام و صمد نیکخواه بهرامی از پتروشیمی بندرامام در پایان نیمه نخست بازیکنان 3 خطائه دو تیم بودند که این کار حاتمی و هاشمی را در ادامه برای بازی دادن به این دو مهره تاثیرگذار سخت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز