خبرگزاری کار ایران

مهرام تیم‌تر از ماست

سهراب‌نژاد: حدادی و تاکوان را مهار می‌کنیم/ برکناری میتف ربطی به شکست پتروشیمی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۰۲۷

کاپیتان تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با قاطعیت از پیروزی‌ تیم‌اش در بازی فردا برابر مهرام می‌گوید.

حامد سهراب‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: دو بازی بد را در تهران برابر مهرام پشت‌سر گذاشتیم. دربازی نخست خیلی ناهماهنگ و ضعیف ظاهر شدیم اما در دیدار دوم اوضاع کمی تغییر کرد و توانستیم بازی بهتری را به نمایش بگذاریم. همانطور که دیدید تا کوارتر چهارم از حریف پیش بودیم اما تمرکز تیمی‌مان به هم خورد و مغلوب مهرام شدیم.

وی اضافه کرد: نمایش نامطلوب پترو دلایل متعددی داشت که یکی از آن‌ها بازیکنان خارجی تازه پیوسته به جمع ما بودند. طبیعی بود که آن‌ها هماهنگی لازم را با بقیه بازیکنان نداشته باشند. این مشکل به مرور زمان حل می‌شود اما تیم ما فردا با تمرکز بالا به مصاف مهرام می‌رود. فراموش نکنید ما از امتیاز تماشاگر و میزبانی برخورداریم و این کار هر حریفی را سخت می‌کند.

کاپیتان پتروشیمی بندرامام در پاسخ به این پرسش که با وجود 3 شکست پیاپی برابر مهرام آیا هنوز به صعود امیدوارید؟ تصریح کرد:100 در صد به صعود امیدواریم. یادم می‌آید چندسال پیش هم در پلی‌آف 2 بر صفر از یک تیم عقب بودیم اما با 3 پیروزی پیاپی به فینال راه پیدا کردیم.

سهراب‌نژاد درباره درگیری‌اش با اوشین ساهاکیان در دیدار گذشته مهرام و پتروشیمی بندرامام گفت:‌ همه ما با هم دوست و هم‌بازی هستیم. در جریان بازی شرایطی پیش می‌آید و ضربان بازیکنان بالا می‌رود. این اتفاقات طبیعی است.

بازیکن ملی‌پوش پتروشیمی بندرامام در پاسخ به پرسشی مبنی بر نقش برکناری میتف در ناکامی‌های مهرام گفت: برکناری میتف ربطی به شکست پتروشیمی ندارد. ما فصل را با مهران حاتمی آغاز کردیم و چند روز پیش هم مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند میتف را برکنار و حاتمی را به سمت قبلی‌اش منصوب کنند. به هرحال فردا با همه وجود و تمرکز لازم به دیدار مهرام می‌رویم.

وی با اشاره به بازی مو ثر حامد حدادی و تاکوان دین در ترکیب مهرام اضافه کرد: همه می‌دانند حدادی چه بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است. از وقتی که دین هم به ترکیب مهرام اضافه شده، این تیم مقتدرانه‌تر بازی می‌کند اما موضوع این است که مهرام تیم‌تر و یکدست‌تر از پتروشیمی است. با وجود این فردا حدادی و تاکوان را مهار می‌کنیم و برنده می‌شویم.

سهراب‌نژاد درباره خطاهای زیادی که در زمین مرتکب می‌شود اظهار کرد: من این موضوع را قبول ندارم. در بازی‌های گذشته برابر مهرام هم 5 خطائه نشدم. البته در برخی بازی‌ها شرایطی به وجود می‌آید و خطاهای بازیکنان بالا می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز