خبرگزاری کار ایران

تمرکزم روی پتروشیمی است

حاتمی: موضوع رضایت‌نامه‌ام را فراموش کنید/ رسانه‌ها حاشیه‌سازی نکنند

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در پاسخ به پرسشی مبنی بر صادر نشدن رضایت‌نامه وی از سوی پتروشیمی تاکید کرد رسانه‌ها با این پرسش برای وی حاشیه درست نکنند.

 ایلنا- مهران حاتمی  4 روز پیش جانشین بوبان میتف، سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام شد. وی 16 بهمن سال‌گذشته  و پس از شکست پتروشیمی در لیگ‌ملی برابر مهرام از سمت خود برکنار شد تا میتف سکان هدایت این تیم را در دست بگیرد اما با وجود گذشت چند ماه مسئولان باشگاه پتروشیمی از دادن رضایت‌نامه به وی خودداری کردند. این اتفاق با انتصاب مجدد حاتمی به سرمربیگری نایب‌قهرمان لیگ‌ملی، ابهامات زیادی به وجود آورد.

مهران حاتمی پس از دیدار تیم‌های پتروشیمی بندرامام و مهرام در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: بازی زیبایی بود و بچه‌های ما هم در غیاب 2 بازیکن خارجی نمایش خوبی داشتند. به هر حال مهرام در دیداری پر افت و خیز به پیروزی رسید.

وی درباره غیبت بازیکنان خارجی پتروشیمی برابر مهرام توضیح داد: باشگاه پتروشیمی قرارداد ماریچ را فسخ کرد و او به کشورش بازگشت. البته من دیگر بازیکن خارجی تیم را هم در مقطعی از بازی، به میدان فرستادم اما انگار او خواب بود و مجبور به تعویض‌اش شدم!‌

حاتمی در پاسخ به این پرسش که چرا هنگامی که از مربیگری تیم پتروشیمی برکنار شدید تاکنون رضایت‌نامه شما صادر نشد و آیا این موضوع عجیب نیست؟ توضیح داد: با این پرسش من و پتروشیمی به حاشیه می‌رویم و من از رسانه‌ها می‌خواهم این موضوع را فراموش کنند و آن‌را پیگیری نکنند! من پاسخی به این پرسش نمی‌دهم و شما هم حاشیه نسازید!

وی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر دعوت فدراسیون‌بسکتبال از مربیان وطنی برای حضور در کادرفنی تیم ملی گفت: فعلاً همه تمرکزم روی پتروشیمی است.

سرمربی پتروشیمی بندرامام در پایان با اشاره به بازی‌های خوب تیم پالایش نفت‌آبادان اضافه کرد: نفت با هماد سامری عالی بود. آن‌ها به حق لقب غول‌کش را به خود اختصاص دادند و در آینده از این تیم بیشتر می‌شنوید.

کد خبر : ۲۷۵۱۴۶