خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگوی‌اختصاصی ایلنا با بازیکن‌آمریکایی مهرام

دین: مهرام قهرمان لیگ‌حرفه‌ای می‌شود/ بازیکن سن‌آنتونیو بودم و از چیزی نمی‌ترسم

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۸۲۲

کمتر کسی فکر می کرد شهرداری گرگان با اختلاف زیاد مغلوب مهرام شود اما رویداد جالب دیگری در این دیدار توجه منتقدان را به خود جلب کرد. حضور بازیکن آمریکایی مهرام باعث شد، خیلی‌ها به آینده تیم مصطفی هاشمی در لیگ حرفه‌ای امیدوار شوند.

ایلنا- تاکوان دین در زمین بازی آرام و قرار نداشت و با جدیت خاصی در نخستین دیدارش برابر شهرداری گرگان ظاهر شد اما پایان بازی، وقتی هواداران گرگانی او را برای گرفتن عکس و امضا محاصره کردند، آرام بود و با لبخند از آن‌ها استقبال می‌کرد. این فرصتی بود تا با وی گپ‌وگفت کوتاهی داشته باشیم.

برای نخستین بار با پیراهن مهرام به زمین رفتی و در حضور تو مهرام با نتیجه‌ای قاطع شهرداری را شکست داد. ارزیابی‌ات از این دیدار چیست؟

بازی بسیار خوب و سریعی بود. پیش از بازی به من گفته بوند شهرداری تیم قدرتمندی است و از مدعیان این لیگ به حساب می‌آید اما بازی خوب ما آن‌ها را تحت تاثیر قرار داد تا نتوانند تاکتیک‌های‌شان در میدان اجرا کنند. خوشحالم در این پیروزی به مهرام کمک کردم.

در وقت‌های استراحت، مصطفی هاشمی سعی می‌کرد با تو انگلیسی صحبت کند اما انگار متوجه حرف‌هایش نمی شدی.

(می‌خندد) نه! اینطور نبود من متوجه حرف‌هایش می‌شدم. البته حامد (حدادی) هم برای آشنایی با تاکتیک‌ها و راهنمایی‌های کادر فنی به من کمک زیادی می‌کند.

چه شد که به مهرام پیوستی؟  

من از بسکتبال ایران شناخت زیادی ندارم اما با توجه به پیشنهادی که از مهرام داشتم، به ایران آمدم تا بازی در کشور شما را هم تجربه کنم. این را می‌دانم که تیم بسکتبال ایران قهرمان آسیاست و به این ترتیب این ورزش باید در ایران جایگاه خاصی داشته باشد.

خیلی‌ها با پیشینه تو آشنا نیستند، قبل از حضور در ایران برای چه تیم‌هایی بازی می‌کردی؟

سال‌هاست در کشورهای اروپایی بازی می‌کنم و پیش از حضور در ایران هم برای سن‌سباستین اسپانیا بازی می‌کردم. البته من سابقه حضور در NBA را هم با سن‌آنتونیو دارم.

پس با تونی پارکرهمبازی بودی...

بله تونی بازیکن بسیاربزرگ و خوبی است و به زعم همه کارشناسان از بهترین‌های لیگ NBA‌ به حساب می‌آید. پارکر فوق‌ ستاره‌ای بی‌بدیل است قطعا حضور کنار چنین بازیکنانی برای یک بسکتبالیست،‌ فرصت بسیار خوبی برای کسب تجربه است.

این هفته باید به مصاف صدرنشین بروید.

بله، چیزهایی درباره تیم دانشگاه شنیده‌ام و می‌دانم آن‌ها تیم قدرتمندی هستند. قطعاً مصاف مهرام و دانشگاه دیداری زیبا و پرهیجان از آب درمی‌آید. امیدوارم این هفته بازی بهتری را برای تیمم انجام دهم و بتوانیم صدرنشین لیگ حرفه‌ای را شکست دهیم. من هراسی از چنین بازی‌هایی ندارم، همانطور که گفتم در تیم‌های بزرگی مانند سن‌آنتونیو بازی کردم.

به نظرت مهرام می‌تواند قهرمان لیگ حرفه‌ای شود؟

 هنوز شناختی از تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ ایران ندارم اما با توجه به کیفتی که در بازیکنان مهرام دیدم گمان می‌کنم بتوانیم هر تیمی را شکست دهیم. اگر بتوانیم در بقیه دیدارها هم مانند بازی برابر شهرداری گرگان ظاهر شویم، در نهایت می‌توانیم راه قهرمانی را پیدا کنیم.

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز