خبرگزاری کار ایران

به خودمان باختیم

زنگنه: چیزی تمام نشده است/ همه دیدند چه اتفاقی زیر سبد دانشگاه افتاد/ مهرام از بازی با پتروشیمی خسته بود

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۳۳۴

بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال مهرام معتقد است این تیم به خودش باخت و تیمی نمی‌تواند برابر شاگردان هاشمی مقاومت کند.

به گزارش ایلنا آرمان زنگنه در پایان دیدار سوم فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال، بین تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی و مهرام که با شکست شاگردان مصطفی هاشمی همراه بود، اظهار کرد: ما این بازی را به خودمان باختیم. بهتر بگویم، در لیگ هربار که ما بازنده شدیم به خودمان باختیم. البته هنوز چیزی تمام نشده است. ما 2 بر یک عقب افتادیم اما هنوز دیدارهای بعدی باقی مانده است.

وی درباره 5 خطائه شدن‌اش در کوارتر چهارم و اعتراضش به داوران این دیدار گفت: من درباره داوری حرفی نمی‌زنم و این وظیفه من نیست اما همه دیدند در صحنه 5 فوله شدن من چه اتفاقی زیرسبد دانشگاه افتاد.

زنگنه با تاکید براین‌که تیمی نمی‌تواند مهرام را شکست دهد،‌ افزود: ما خودمان بد بازی کردیم و باز هم می‌گویم به خودمان باختیم. امروز 10 ریباند کمتر داشتیم و بازی را واگذار کردیم. البته اتفاقی نیفتاده و باید بیشتر تلاش کنیم.

بازیکن پست 3 مهرام در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود جبران 12 امتیاز، مهرام نتوانست روند روبه رشدش‌ را در این دیدار حفظ کند؟ توضیح داد: بله! ما بازی را گرفته بودیم اما باور کنید نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که همه چیز عوض شد و باختیم!

وی با اشاره به دیدار فردای این دو تیم  اضافه کرد: امروز باید روی نقاط ضعف‌مان کارکنیم. دانشگاه آزاد راه آسان‌تری تا فینال داشت اما ما بازی با پتروشیمی را پشت‌سر گذاشتیم و مهرام از آن دیدار خسته بود.  نمی‌دانم به دلیل خستگی یا چیز دیگر،‌ این دیدار تمام شد و دیگر به آن فکر نمی‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز