خبرگزاری کار ایران

پیش‌بازی دانشگاه‌آزاد- مهرام

دربی بسکتبال با طعم فینال

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۰۵۶

سومین دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه‌آزاد و مهرام در فینال لیگ‌حرفه‌ای بسکتبال در سالن حکیمیه‌تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه‌آزاد و مهرام در حالی فردا به میزبانی دانشگاه  در سالن حکیمیه تهران برگزار می‌شود که دوتیم از بازی‌های رفت و برگشت‌ خود، یک بر و یک شکست به دست آورده‌اند. دانشگاه آزاد در دور رفت لیگ حرفه‌ای در حالی مهرام با 3 امتیاز برتری در تالار بسکتبال آزادی شکست داد که این تیم بدون بازیکن  خارجی برابر شاگردان شاهین‌طبع ایستاده بود. دانشگاهی‌ها آن دیدار را به دلیل هوش بالای فیلیپ ویدنف در ثانیه‌های پایانی به سود خود تمام  کردند.

داستان بازی برگشت اما متفاوت بود و مهرام که با حضور حامد حدادی و تاکوان دین قدرت دوچندانی پیدا کرده بود، این‌بار انتقام سختی از دانشگاه آزاد در سالن حکیمیه گرفت و با نتیجه 83 بر 67 شاگردان شاهین‌طبع را شکست داد. به این ترتیب مهرامی‌ها ضمن گرفتن انتقام سخت از این تیم، خود را به عنوان قدرت نخست لیگ حرفه‌ای بسکتبال معرفی کردند. مهرام با حضور موثر حامد حدادی زیر سبد حریفان و پرتاب‌های بی‌نقص تاکوان دین کارا را برای هر حریفی دشوار می‌کند.

دانشگاه فردا برای مهار حدادی دل به دفاع مستحکم روزبه ارغوان و شاید حضور رایان ریچاردز بازیکن انگلیسی خود می‌بندد. همچنین دانشگاه می‌تواند روی بازی‌ خوب فیلیپ ویدنف هم حساب ویژه‌ای باز کند. بدون شک حضور این بازیکن، کنار جواد داوری، آرن داودی و محمد حسن‌زاده می‌تواند برای دانشگاهی‌ها مثمرثمر باشد.

در سوی مقابل مهرام هم تا حدود زیادی به دو ستاره خود، حامد حدادی و تاکوان دین دلبسته است. شاید تراکم بازیکن یکی از مشکلات بزرگ مصطفی هاشمی باشد. اوشین ساهاکیان، سعید داورپناه، موسی‌ نبی‌پور، سجاد مشایخی، فرید اصلانی، محمد اوجاقی و .... همه از بازیکنان بزرگ بسکتبال ایران به شمار می‌آیند. بدون شک این تیم را باید مجموعهای  از بهترین‌های بسکتبال ایران دانست. مهرام اگر بتواند مانند دیدار گذشته، دفاع خوب دانشگاه را تحت فشار دهد، کار را در نیمه نخست تمام می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز