خبرگزاری کار ایران

ضربان ما روی ۲۰۰ بود!

ساهاکیان: فشار زیادی را تحمل کردیم/ 3 امتیازی‌های دین کمر حریف را می‌شکند

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۷۷۹

کاپیتان تیم بسکتبال مهرام با تمجید از بازی تاکوان دین، تاکید کرد تیم مهرام برابر پتروشیمی فشار زیادی را تحمل کرد.

اوشین ساهاکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به بازی دیروز مهرام و پتروشیمی بندرامام گفت:‌ بازی را در دفاع و حمله بد شروع کردیم و تمرکز لازم را نداشیم. به همین دلیل پتروشیمی در نیمه اول خیلی به ما ضربه زد. نیمه دوم با کنترل دفاعی خیلی خوب توانستیم حملات آن‌ها را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: کار گروهی ما در نیمه دوم، به‌ویژه کوارتر چهارم خیلی خوب جواب داد. از همه بچه‌ها که دیروز تلاش زیادی کردند، تشکر می‌کنم. امیدوارم پنج‌شنبه بازی بهتری نسبت به دیروز برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان پتروشیمی مصمم به شکست شما در ماهشهر هستند و برنامه مهرام برای بازی بعدی چیست؟ توضیح داد: به هرحال بازی آن‌‌جا برای ما سخت‌تر است. پتروشیمی تیم بسیار خوبی است که سا‌ل‌ها سابقه حضور در لیگ برتر را دارد. ضمن اینکه آن‌ها هوادران پرشوری دارند که تا لحظه‌ آخر از تیم‌شان حمایت می‌کند.

ساهاکیان افزود: باید در ماهشهر تمرکز بیشتری داشته باشیم با یک بازی خوب و دفاعی بهتر از دیروز، برابر آن‌ها بازی کنیم و بتوانیم نقشه‌های هجومی تیم را در میدان پیاده کنیم.

چرا شما و سرمربی مهرامدر این دیدار عصبی بودید؟ کاپیتان تیم مهرام در پاسخ به این پرسش گفت: برخی سوت‌های اشتباه که البته سهوی به ضرر ما زده می‌شد، اعصاب بازیکنان را به هم می‌ریخت. آقا مصطفی (هاشمی) هم ضربانش بالا رفته بود و نتوانست خودش را به خوبی کنترل کند اما در رخت‌کن اوضاع فرق می‌کرد. او بازیکنان را حسابی تشویق کرد تا درنیمه دوم نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: وقتی استرس به بازیکنان منتقل می‌شود این چیزها طبیعی است. فکر می‌کنم ضربان ما امروز روی 200 بود! در مقطعی از بازی 10 امتیاز عقب افتادیم که پتروشیمی بیشتر این امتیازات را در ضدحمله به دست آورد اما در وقت چهارم تیم ما مصمم شد و دفاع را حفظ کرد. ما در این وقت هم در توپ‌ربایی موفق بودیم هم در حمله.

ساهاکیان درباره داوری اظهار کرد: شاید داوری به ضرر ما یا پتروشیمی بود. این طبعیت داوری بسکتبال است. شاید اگر فیلم بازی را ببینیم، نظرمان عوض شود.

کاپیتان تیم بسکتبال مهرام در پاسخ به پرسش خبرنگار ایبنا مبنی بر نقش تاکوان دین در پیروزی‌های مهرام، گفت: دین بازیکن برجسته‌ای است که در جریان بازی تاثیر خود را می‌گذارد. از روزی که تیم ما پیوسته، تیم‌های حریف را آزار داده است. او با پرتاب‌های 3 امتیازی‌اش کمر حریف را می‌شکند اما اگر ضربات‌اش وارد سبد نشود ممکن است کمر تیم ما بشکند!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز