خبرگزاری کار ایران

پترو را در خانه‌اش شکست می‌دهیم

زنگنه: بازی در ماهشهر انرژی زیادی می‌خواهد/ مهرام متکی به فرد نیست

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۶۴۲

بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال مهرام معتقد است بازی کردن برابر چشم 4 هزار طرفدار پتروشیمی بندرامام کار ساده‌ای نیست.

آرمان زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به بازی خوب‌اش در دقایق پایانی برابر پتروشیمی بندرامام اظهار کرد: ما همه تلاش‌مان می‌کنم تا تیم  نتیجه بگیرد و بدون شک فرد تیم تک‌نفره نمی‌تواند موفق باشد و باید تیم باشیم تا موفق شویم. ما یک تیم‌ هستیم و در دفاع و حمله با هم بازی می‌کنیم.

زنگنه در پاسخ به این پرسش که نقش تاکوان دین، بازیکن آمریکایی مهرام را در این پیروزی چگونه ارزیابی می‌کنید؟ توضیح داد: دین بازیکنی بزرگ و حرفه‌ای است و با پرتاب‌های بی‌نقص‌اش به ما کمک زیادی می‌کند، ضمن این‌که ممکن است. وی توانسته در قالب تیم کمک زیادی به ما بکند، نقش موثر او تنها در پرتاب‌هی دقایق پایانی بازی خلاصه نمی‌شود و تاکوان در اکثر دقایق مسابقات بازی موثری برای مهرام به نمایش می‌گذارد.

زنگنه درباره بازی بعدی مهرام برابر پتروشیمی در ماهشهر، گفت: همه تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا در دیدار بعد هم موفق باشیم. به چیزی غیر از این فکرنمی کنیم اما بازی کردن در ماهشهر و مقابل 4 هزار تماشاگر کار ساده‌ای است و ما به انرژی دوچندانی نیاز داریم.

بازیکن مهرام با اشاره به درپیش بودن انتخابات فدراسیون بسکتبال اضافه کرد: امیدوارم این انتخابات به خوبی برگزار شود و رئیس منتخب فدراسیون هرچه سریع‌تر کارش را آغاز کند و بتواند  سرمربی تیم ملی را انتخاب کند. به این ترتیب می‌توانیم به موفقیت بسکتبال ایران در آسیا خوش‌بین باشیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز