خبرگزاری کار ایران

هفته دهم لیگ‌ حرفه‌ای بسکتبال؛

صدرنشینی پتروشیمی٬ تداوم ناکامی‌های هفت‌الماس و شگفتی‌سازی ماهشهری‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۴۷۹

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با برتری مقابل پالایش نفت آبادان به صدر جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای بسکتبال صعود کرد

به گزارش خبرنگار ایلنا٬‌ هفته دهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران بعداز ظهر امروز با برگزاری 4 دیدار دنبال شد. در مهم‌ترین دیدار امروز پتروشیمی بندرامام با برتری 88 بر 86 برابر پالایش نفت آبادان به صدر جدول صعود کرد. این دیدار ساعت 16 امروز در سالن شهرک بعثت آغاز شد.

در کوارتر نخست پترو با یک بازی خوب و روان به برتری 16 بر 12 رسید. شاگردان میتف در وقت دوم هم نسبت به حریف برتری داشتند و ده دقیقه دوم را هم با حساب 25 بر 17 به سود خود تمام کردند تا در پایان نیمه نخست با برتری41 بر 29 به رختکن بروند.

آبادانی‌ها با آغاز نیمه دوم بازی بهتری به نمایش گذاشتند و کوارتر سوم را با حساب 21 بر 20 به نام خود ثبت کنند. در وقت چهارم یک‌بار دیگر بازیکنان پترو بازی را به دست گرفتند و 27 بر 18 این کوارتر را هم با برتری به پایان رساندند تا در نهایت این بازی با حساب 88 بر 86 به سود میزبان تمام شود.

پتروشیمی بندرامام با این پیروزی 19 امتیازی شد و با توجه به استراحت دانشگاه آزاد در هفته دهم٬ با یک بازی بیشتر نسبت به شاگردان مهران شاهین‌طبع٬ پیشاهنگ لیگ حرفه‌ای شود.

در دیگر بازی‌ها مهرام برابر میزبان خود هفت‌الماس قزوین 84 بر 65 پیروز شد تا با 18 امتیاز پشت سر پتروشیمی در رتبه دوم جدول قرار بگیرد. هفت الماس هم با این شکست 10 امتیازی شد تا همچنان در انتهای جدول جاخوش کند.

عجیب‌ترین نتیجه امروز در دیدار تیم‌های ثامن مشهد و منتخب ماهشهر رقم خورد. این دو تیم از ساعت 16 امروز در سالن خانه بسکتبال مشهد به مصاف هم رفتند که در پایان تیم بحران‌زده منتخب ماهشهر که زمزمه‌های مبنی بر انحلال‌‌‌‌اش در روزهای گذشته به گوش می‌رسید موفق شد میزبان خود را با حساب 95 بر 89 شکست دهد تا در رتبه پنجم باقی بماند. ثامن هم پس از این باخت خانگی در رده هفتم ایستاد.

شهرداری گرگان با برتری 77 بر 68 مقابل پمینا در اصفهان یک گام دیگر به پلی‌آف نزدیک شد تا با 16 امتیاز و تثبیت مقام چهارمی٬ خود را به عنوان مدعی جدی حضور در نیمه‌نهایی و رقابت با مثلث قهرمانی لیگ حرفه‌ای (پتروشیمی بندرامام٬ دانشگاه آزاد و مهرام) معرفی کند.

جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای بسکتبال در پایان هفته‌ دهم به این ترتیب است.

1.پتروشیمی بندرامام با 19 امتیاز

2.مهرام تهران با 18 امتیاز

3. دانشگاه آزاد با 17 امتیاز

4. شهرداری گرگان با 16 امتیاز

5. منتخب ماهشهر با 14 امتیاز

6. پمینای اصفهان با 13 امتیاز

7.پالایش نفت آبادان با 13 امتیاز

8. ثامن مشهد با 12 امتیاز

9.فولاد هفت‌الماس قزوین با 10 امتیاز

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز