خبرگزاری کار ایران

دربی بندر برگزار می‌شود؛

افشاریان: مجبوریم برابر پترو حاضر شویم/ تیم ما منتنخب ماهشهر است نه صنایع پتروشیمی!

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۹۰۶

بازیکنان تیم منتخب ماهشهر که قصد داشتند برابر پتروشیمی بندرامام حاضر نشوند از تصمیم خود منصرف شدند.

عبدالحمید افشاریان با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا، گفت: در جلسه‌ای که صبح امروز با بازیکنانم داشتم،‌ تصمیم گرفتیم لیگ حرفه‌ای را نیمه‌کاره رها نکنیم و حالا  که تا اینجا پیش آمدیم برای دل مردم ماهشر به بازی‌ها ادامه می‌دهیم.

وی افزود: درست است که برای این دیدار حتی یک جلسه تمرین هم نداشتیم اما به شاگردانم اعتقاد کامل دارم و می‌دانم آن‌ها آمادگی خود را حفظ کرده‌اند. امروز با تمام قوا به مصاف پتروشیمی، این تافته جدابافته ماهشهر می‌رویم!

سرمربی تیم منتخب ماهشهر درباره تغییر نام این تیم توضیح داد: نام تیم ما منتخب ماهشهر است و متاسفانه صدا وسیما و برخی رسانه‌ها از ما با نام صنایع پتروشیمی یاد می‌کنند. ابتدای فصل مسئولان صنایع به ما اعلام کردند قصد تیم‌داری ندارند. از طرف دیگر تربیت بدنی استان هم نمی‌تواند تیم‌داری کند و به این ترتیب حضور ما در لیگ حرفه‌ای با نام هیات استان هم منتفی شد.

افشاریان اضافه کرد: من از رسانه‌ها تقاضا می‌کنم از این به بعد تیم مارا منتخب ماهشهر خطاب کنند. همه جای دنیا تیم‌های ورزشی مبالغ هنگفتی برای تبلیغ یک برند یا سازمان دریافت می‌کنند اما اینجا ما چنین کاری را رایگان انجام دادیم و باید مواخذه هم بشویم!

دیدار تیم‌های منتخب ماهشهر و پتروشیمی بندرامام ساعت 16 امروز در سالن شهرک بعثت ماهشهر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز