خبرگزاری کار ایران

پلی‌آف لیگ حرفه‌ای بسکتبال

سومین پیروزی دانشگاه برابر شهرداری/ شاگردان شاهین‌طبع در یک‌قدمی فینال

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۲۷۴

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی با برتری 96 بر 78 برابر شهرداری گرگان، سومین پیروزی‌اش را در پلی‌آف لیگ حرفه‌ای جشن گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری گرگان در مرحله پلی‌آف لیگ حرفه‌ای، ساعت 16 امروز در سالن دانشگاه حکیمیه آغاز شد.

تیم دانشگاه که 2 دیدار پیشین‌اش را برابر نماینده پایتخت بسکتبال ایران با برتری پشت سر گذاشته بود با خیالی آسوده پا به این رقابت گذاشت. شاگردان شاهین‌طبع در کوارتر نخست با یک بازی حساب شده به برتری 20 بر 17 رسیدند.

شهرداری‌چی‌ها که غیر از مهدی بنی کچوئی که جدایی پر حرف و حدیثی از جمع گرگانی‌ها داشت پویا تاجیک و بابک نظافت را هم به دلیل مصدومیت دراختیار نداشت. با وجود این، شاگردان اسدالله کبیر کوارتر دوم را بهتر از حریف خود آغاز کردند و حتی با امتیاز 24 بر 20 هم از دانشگاه پیش افتادند اما در ادامه اکثر پرتاب‌های شهرداری به بار ننشستند و در طرف مقابل میزبان با یک بازی خوب، اکثر حملاتش را به نتیجه می‌رساند.

این بازی در نهایت با حساب 96 بر 78 به سود دانشگاه آزاد تمام شد تا شاگردان شاهین‌طبع در یک‌قدمی فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال قرار بگیرد. دیدار چهارم این دوتیم ساعت 16 فردا در سالن حکیمیه دانشگاه آزاد واحد تهران شمال برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز