خبرگزاری کار ایران

با حضور پیشکسوتان و قهرمانان انجام شد:

آئین افتتاح آکادمی موی تای IFMA در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۱۶۸

پنجشنبه شب گذشته ۲۱ دی ماه، آئین افتتاح آکادمی آموزشی موی تای IFMA با مربیگری "هادی محمدزاده" سرمربی تیم ملی امید، در حضور جمعی از مسئولان، پیشکسوتان و قهرمانان این رشته برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این مراسم با حضور جواد نصیری نماینده انحصاری موی تای IFMA در ایران و نایب رئیس فدراسیون آسیایی، محمد انجدانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و دبیر کمیته فنی موی تای IFMA، احمد انجدانی پیشکسوت باسابقه موی تای و سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ WAKO، مجید هاشم بیگی قهرمان جهان و نماینده موی تای ایفما در استان زنجان، آزاد اسعدی داور بین المللی موی تای، بهنام صفری ملی پوش و قهرمان موی تای جهان و فرهاد غلامعلی مدیر روابط عمومی موی تای IFMA در کشور  برپا گردید.

در بخش بانوان نیز مستانه سیف آبادی سرمربی تیم ملی جوانان به همراه آوا ممانی، پریماه قاسمیان، ریحانه سعیدی، پروانه محمودی و سارا سرداری پنج تن از ملی پوشان و مدال آوران جهانی موی تای IFMA به عنوان میهمان در این مراسم شرکت داشتند.

در جریان این مراسم، جواد نصیری با ابراز رضایت از افتتاح این آکادمی آموزشی گفت: موی تای IFMA با وجود محدودیتها و مانع تراشی ها در مسیر پیشرفت قرار دارد و توانسته در ابعاد داخلی و بین المللی به توفیقات چشمگیری دست یابد‌.

وی اظهار امیدواری کرد: انشالله در آینده نزدیک خبرهای خوشی برای خانواده بزرگ موی تای IFMA که در دو سال اخیر صبوری به خرج داده و مقابل سنگ اندازی ها ایستادگی کرده اند، خواهیم داشت.

هادی‌محمدزاده سرمربی تیم ملی امید موی تای IFMA نیز در حاشیه این مراسم عنوان کرد: علاقمندان به فراگیری  ورزش مبارزه ای موی تای در کلیه رده های سنی می توانند از این پس به صورت عمومی، نیمه خصوصی و خصوصی از امکانات مطلوب این مجموعه بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز