خبرگزاری کار ایران

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه استان زنجان:

نسل جوان جامعه امروز باید بداند کجا بودیم و در حال حاضر کجا قرار داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۲۶

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان زنجان گفت: با حضور ۷۰ راوی، دوره آموزشی روایتگری در زنجان برگزار شد.

زنجان _ ایلنا: مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان زنجان گفت: باید نسل‌های جوان جامعه با شهدا بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، شمس الدین موسوی، مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان زنجان، در حاشیه برگزاری دوره آموزش روایتگری در جمع خبرنگاران گفت: دوره آموزشی روایتگری به مدت سه روز از سوی مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این دوره طبق سنوات گذشته با اعلام عمومی به نواحی و رده‌های نواحی آغاز شد، تصریح کرد: با ثبت نام علاقه مندان در این دوره آموزشی، این دوره برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه این دوره در شهرهای ابهر و خرم دره آذر ماه سال جاری برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در شهرستان خدابنده نیز این دوره آموزشی تابستان امسال برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این دوره برای ناحیه زنجان و ایجرود در حال برگزاری است، یادآور شد: این دوره از ۱۴ دی ماه سال جاری آغاز شده و امروز آخرین روز این دوره آموزشی است.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان زنجان از حضور ۷۰ نفر در این دوره آموزشی خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به صورت مقدماتی و برای آشنایی علاقه مندان با روایتگری، مدیریت امام خمینی(ره) در جنگ و آشنایی با عملیات‌های دوران دفاع مقدس برگزار شده است.

وی از تشکیل انجمن راویان دفاع مقدس در زنجان خبر داد و افزود: جلسات این انجمن با حضور پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برای تمرین روایتگری اعضای جوان برگزار می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه این روایان برای اردوهای راهیان نور غرب و جنوب تربیت می‌شوند، تصریح کرد: بر اساس درجه بندی‌های موجود روایان در مناطق حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه راویان ویژه مناطق عملیاتی را به شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور روایتگری می‌کنند، خاطرنشان کرد: راویان درجه دو و سه نیز در اتوبوس و حلقه‌های صالحین حضور می‌یابند.

این مسئول بر ضرورت مقابله با تهدیدات نرم دشمنان تاکید کرد و افزود: نسل جوان جامعه باید بداند کجا بودیم و در حال حاضر کجا قرار داریم.

وی در پایان با بیان اینکه زنده‌ایم با زنده نگه داشتن یاد شهدا، خاطرنشان کرد: باید نسل‌های جوان جامعه با شهدا بیشتر آشنا شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز