خبرگزاری کار ایران

زکی‌پور: مشکلی نیست اگر بگویند بازی با نیروی هوایی سه بر صفر شده است!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۴۳۵

بازیکن تیم سپاهان گفت که همه چیز در فوتبال برای او عادی شده و اگر بگویند بازی با نیروی هوایی عراق سه بر صفر شده، مشکلی نیست!

به گزارش ایلنا، میلاد زکی‌پور بعد از پیروزی یک بر صفر سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: ممنونیم از هواداران که به تهران آمدند و از ما حمایت کردند. دست هواداران را می‌بوسیم. نیروی هوایی تیم خوبی بود. با اخراجی که در نیمه اول دادیم کارمان خیلی سخت شد و در 10 دقیقه پایانی هادی محمدی اخراج و کار خیلی سخت‌تر شد. خداراشکر توانستیم به لطف بچه‌ها سه امتیاز را بگیریم.

وی در پاسخ به این موضوع که آیا سپاهان می‌تواند صعود کند، اظهار داشت: این را نمی‌دانم. باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. در کل همه بازی‌های ما سخت است. با این چالش‌هایی که ایجاد شد و چهار امتیاز از ما کسر کردند واقعاً کار خیلی سخت‌تر شده است. با حمایت هواداران بچه‌ها و هواداران ان‌شاءالله بتوانیم همین طور کارمان را ادامه دهیم.

بازیکن سپاهان در پاسخ به این سؤال که با توجه به شرایطش در سپاهان انتظار دعوت به تیم ملی را دارد، گفت: تمام تلاشم را انجام می‌دهم. آرزوی هر کسی است که بتواند لباس تیم ملی کشورش را بپوشد. آرزوی موفقیت برای امیر قلعه‌نویی دارم. تیم ملی، تیم فوق العاده‌ای است. اگر بتوانم به تیم ملی کمک کنم، حتماً این کار را انجام می‌دهم.

زکی‌پور در مورد گلایه هم‌‌تیمی‌‌هایش بابت کسر امتیاز از سپاهان بابت عدم رعایت قانون سقف قرارداد خاطرنشان کرد: همه چیز را در فوتبال دیده‌ام و برایم عادی شده است. واقعاً اگر بعد از برد مقابل نیروی هوایی بگویند نتیجه سه بر صفر شده مشکلی نیست! ما تیم یکدستی داریم و رو به جلو می‌رویم که دل هواداران را شاد کنیم. هواداران واقعاً برای ما سنگ تمام گذاشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز