خبرگزاری کار ایران

هدیه خدا برای مردم عراق؛

شنیشل: باید در ۹۰ دقیقه یا وقت اضافه برنده می‌شدیم / اشتباهات داوری بخشی از فوتبال است!

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۰۷

شنیدم پس از بازی مردم عراق به خیابان‌ها ریختند. در حالی که کشور ما یک کشور جنگ‌زده است، عراقی‌ها شادی جدیدی تجربه‌ کرده‌اند.

سرمربی تیم ملی عراق پس از پیروزی برابر ایران اظهار کرد، اشتباهات داوری بخشی از فوتبال است و عراق باید در ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه پیروز می‌شد.

به گزارش ایلنا، راضی شنیشل در نشست خبری بعد از بازی با ایران گفت: باید بگویم اشتباهات داوری در هر مسابقه‌ای پیش می‌اید و این بخشی از فوتبال است. ویلیامز حتی تصمیمات سخت‌گیرانه‌ای هم علیه ما داشت و برخی بازیکنان ما برای دیدار نیمه‌نهای دواخطاره شدند.

وی با اشاره به جریان بازی ادامه داد: بعد از اینکه جلو می‌افتادیم در باد شادی می‌خوابیدیم و ایران به بازی برمی‌گشت. معتقدم باید در ۹۰ یا ۱۲۰ دقیقه برنده می‌شدیم. البته در ضربات پنالتی هر دو دروازه‌بان اشتباه داشتند اما بازیکنان هم در جریان بازی اشتباهاتی مرتکب شدند.

شنیشل افزود: ‌شنیدم پس از بازی مردم عراق به خیابان‌ها ریختند، در حالی که کشور ما یک کشور جنگ‌زده است، عراقی‌ها شادی جدیدی تجربه‌ کرده‌اند. این برد را به آنها تقدیم می‌کنم و فکر می‌کنم این پیروزی دراماتیک بود تا آن‌ها شرایط جنگ را فراموش کند. مردم ما زیر حملات بمب و موشک هستند ولی امروز این برد باعثخوشحالی آنها شد. این برد بدون شک هدیه خدا به هواداران تیم ما بود که تا لحظه آخر عراق را تشویق کردند.

سرمربی عراق در ادامه به تفسیر شرایط بازی پرداخت و اضافه کرد: من به بازیکنانم اعتقاد و اعتماد دارم و برای همین در زمین به برخی بازیکنان تذکر می‌دادم. خوشبختانه امروز شرایط خوبی رقم خورد و امیدوارم در آینده از این هم بهتر شویم. از اینکه بازیکنام بعد از گلی که خوردیم به بازی برگشتند واقعا خوشحالم و در ادامه بازی هم با آرامش بازی را ادامه دادیم و نتیجه هم گرفتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیروزی بر ایران یک پیروزی سیاسی است، توضیح داد: من مربی فوتبال هستم و فقط به فوتبال فکر می‌کنم نه مسائل سیاسی. من به ماجراهای سیاسی کاری ندارم.

شنیشل درباره شانس قهرمانی عراق گفت: به نظر من کره جنوبی، ژاپن و استرالیا شانس‌های قهرمانی‌اند اما ما هم تیم بزرگ ایران را حذف کردیم و به همین دلیل برای خودمان هم شانس قهرمانی قائلم. البته زمان کمی تا بازی با کره جنوبی داریم و باید ریکاوری انجام دهیم. البته چند بازیکن محروم در این بازی داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز