خبرگزاری کار ایران

واکنش رسانه‌های آرژانتینی به درخشش مسی مقابل پرو

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۱۷۸

رسانة های کشور آرژانتین به درخشش لئو مسی در بازی با تیم ملی پرو واکنش نشان دادند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین در چهارمین بازی متوالی در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2026 پیروز شد و پرویی‌ها را از پیش‌ رو برداشت. لیونل مسی نمی‌توانست بدون جادو کار کند. ستاره آرژانتینی که از ماه سپتامبر (شهریور) به دلیل مصدومیت هیچ بازی را از ابتدا شروع نکرده بود، در نهایت به ترکیب اصلی بازگشت. لئو 2 گل زد و می‌توانست هت‌تریک کند اما داور بعد از بررسی توسط سیستم کمک‌داور ویدوئیی  (VAR) گل سوم را مردود اعلام کرد.

«مسی غیرقابل توقف - آرژانتین غیرقابل توقف»؛ نشریه آرژانتینی Ole این بازی را این‌گونه توصیف کرد. تیم ملی پرو هر کاری که می‌توانست انجام داد؛ آنها در خطوط دفاعی و میانی 4 بازیکن را گذاشتند تا فضای بازی فشرده‌تر شود و به آرژانتین اجازه بازی ندهند. این دستور تاکتیکی تا زمانی کار می‌کرد که حریف در حال ارزیابی بازی بود. پرویی‌ها از چند حرکت بد آرژانتین استفاده کردند اما نتیجه‌ای حاصل نشد. سپس  آرژانتین شروع به بازی کرد، با سرعتی که جلوگیری از آن غیرممکن بود. بازی باید همان‌طور که آرژانتین می‌خواست تمام می‌شد. بدیهی است که این یکی از بزرگترین رازهای این تیم است که بازی به بازی سقف خودش را می‌شکند. با تیمی در این سطح، مسی می‌تواند تا 100 سالگی بازی کند.

 واکنش رسانه‌های آرژانتینی به درخشش مسی مقابل پرو

لئو از همان دقایق ابتدایی درگیر بازی شد؛ در دقیقه پنجم، روی پاس الکسیس مک آلیستر، ضربه او به گوشه دروازه برخورد کرد، در دقیقه نهم مسی یک ضربه ایستگاهی زد و توپ را مستقیم به دستان دروازه‌بان فرستاد. لئو در نهایت در دقیقه 32 به گل رسید و این نخستین گل او برابر پرو در مقدماتی جام جهانی بود. این نیز یک رکورد جدید است! رتبه دوم از نظر تعداد گل در مسابقات مقدماتی آمریکای جنوبی؛ اکنون این رکورد در اختیار لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای (29 گل) است. دقیقا ٌ10 دقیقه بعد از پاس انزو فرناندس، مسی دوباره به گل رسید. لئو به وضوح می‌خواست حتی بیشتر گل بزند.  علاوه بر گل سوم لغو شده، او حداقل دو تلاش دیگر داشت. TyC Sports می‌نویسد؛ «او غیرقابل توقف بود. این نمایش دیگری از مسی است؛ یک دبل، یک بازی باشکوه، یک گل مردود و یک رکورد در مقدماتی.»

 واکنش رسانه‌های آرژانتینی به درخشش مسی مقابل پرو

پس از بازی، اسکالونی، سرمربی آرژانتین به طور جداگانه به عملکرد مسی اشاره کرد و گفت که "او طوری بازی می‌کند که انگار مصدومیتی نداشت یا مصدومیت مانع او نشد. مهمترین چیز این است که لئو سالم است، سپس او تمام زمان بازی را به تنهایی مدیریت می‌کند. امیدوارم او تا جایی که می‌تواند بازی کند، زیرا همه از دیدن او در زمین هیجان‌زده هستند."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز