خبرگزاری کار ایران

راز تغییر چهره مسی+ عکس

مسی راز تغییر چهره اش در بازی‌‌های کوپا آمریکا را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، این روزها یکی از اتفاقات عجیب وغریب کوپاآمریکا قیافه ظاهری مسی است. بازیکن بارسلونا با ظاهری جدید  در بازی‌های این تیم حاضر شده است. اتفاقی که پیش از این نیفتاده بود. مسی اما از زمان شروع دادگاهش در بارسلونا با این شکل در مجامع عمومی حاضر شده و قصد ندارد تا پایان کوپا آمریکا هم این کار را انجام دهد!

مسی در این دوره می‌خواهد هر طور شده یک جام قهرمانی با آرژانتین کسب کند تا هم طلسم را بشکند و هم از زیر فشار شدید انتقادات هواداران تیم ملی کشورش و رسانه‌های آرژانتینی خلاصی پیدا کند.تغییر ظاهر او هم بی‌ارتباط به شکستن این طلسم نیست. او در پاسخ به سوال یک خبرنگار آمریکایی که از او پرسیده نمی‌خواهد به چهره اولیه برگردد گفت: «اگر من این کار را بکنم من را خواهند کشت.در کشور من بر اساس یک خرافات قدیمی هر کس می‌خواهد طلسمی را بشکند باید  تغییراتی در  چهره‌اش ایجاد کند تا آن طلسم شکسته شود. اگر من این قاعده (تغییرچهره) را رعایت نکنم و آرژانتین قهرمان نشود من را خواهند کشت.»

اگرچه مسی خودش هم اعتقاد دارد که این یک خرافات است که در کشورش وجود دارد اما فعلا که به نظر می‌رسد این خرافات تا این جای کار درست عمل کرده است!2 بازی و 2 برد در مرحله ی اول نشانه ی خوبیست . آنهم بردن شیلی در بازی اول.

rish

باید دید آیا آرژانتین که دیگر عدد سال‌های جام نگرفتنش از دست در رفته این بار با این خرافات به قهرمانی می‌رسد و یا این راه‌حل هم فایده‌ای ندارد. 

 

کد خبر : ۳۸۰۷۶۶