خبرگزاری کار ایران

والرین اسماعیل سرمربی جدید واتفورد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۶۹۷

واتفورد والرین اسماعیل را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه واتفورد والرین اسماعیل، مدافع سابق بایرن مونیخ، را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه منصوب کرد.

بن مانگا، مدیر فنی واتفورد گفت:"اینکه بتوانیم یک مربی جدید را به این زودی در ماه مه انتخاب کنیم به این معنی است که می‌توانیم با هم برای فصل آینده خیلی خوب آماده شویم. اینکه بتوانیم از فردی با تجربه مانند والرین در واتفورد استقبال کنیم، خبر خوبی برای باشگاه ماست. همه ما مشتاقانه منتظر همکاری با او هستیم."

اسماعیل جانشین کریس وایلدر، سرمربی سابق شفیلد یونایتد و میدلزبرو، می‌شود که در ماه مارس به جای اسلاون بیلیچ هدایت این تیم را برعهده گرفت.

وایلدر با قراردادی کوتاه مدت تا پایان فصل به این تیم پیوسته بود و با پیروزی 2-0 روز دوشنبه برابر استوک سیتی از سمتش کنار رفت.

اسماعیل از اکتبر سال گذشته که بعد از 18 بازی از سمت سرمربیگری بشیکتاش اخراج شد، هدایت تیمی را نپذیرفته است.

پس از دوره‌های مربیگری در آلمان با هانوفر، اف سی نورنبرگ و ولفسبورگ، در یونان با آپولون اسمیرنیس، و در اتریش با لاسک، این سرمربی فرانسوی طی 9 ماه حضور به عنوان سرمربی بارنزلی به شهرت رسید.

اسماعیل در طول مربیگری در این باشگاه، آن‌ها را به مقام پنجم در جدول رساند و در نیمه نهایی پلی آف صعود به لیگ برتر انگلیس توسط سوانسی حذف شد.

او سپس در تابستان 2021 به وست برومویچ آلبیون نقل مکان کرد اما پس از هفت ماه و قرار گرفتن تیم در رده پنجم چمپیونشیپ، اخراج شد.

واتفورد روز دوشنبه رقابت‌های فصل 2022-2023 خود را به پایان رساند و مقام یازدهم را در چمپیونشیپ به دست آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز