خبرگزاری کار ایران

کاری نکنند اسپانسرها فراری شوند؛

صالحی: فدراسیون کاراته برنامه‌ها را به هم ریخت / ما را سر کار گذاشتند!

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۱۶۳

فدراسیون با این کار خود در حقیقت، ما را سر کار گذاشت و البته مسئولان و مربیان تیم را در مقابل بچه‌ها قرار داد. پس این حرف‌ها از سوی دبیر فدراسیون اصلا صحت ندارد.

سرپرست تیم کاراته لوله سبز آسیا گفت: فدراسیون کاراته تمامی برنامه‌های ما را برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به هم ریخت و مسئولان و مربیان تیم را در مقابل کاراته کاها قرار داد.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های کاراته جام باشگاه‌های آسیا در حالی چند روز پیش به میزبانی کویت برگزار شد که برخلاف عنوان این مسابقات، تیمی از ایران راهی محل برگزاری بازی‌ها شد که در حقیقت تیم ملی کشورمان بود. در همین حال محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته، در جدید ترین اظهارنظرهایش اعلام کرده تیم‌های متقاضی از چند باشگاه کشورمان، قبل از اعزام گفتند نمی‌توانند راهی این پیکارها شوند و در واقع خودشان باعثلغو سفرشان به کویت شدند.

محسن صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد اظهارات دبیر فدراسیون خاطر نشان کرد: این صحبت‌ها برخلاف واقع است چون ما برای شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، آمادگی خود را از مدت‌ها قبل به فدراسیون اعلام کرده بودیم و کارهای مربوط به سفر را نیز انجام دادیم. حتی مسئولان شرکت لوله‌سبز به تهران آمدند و در نظر داشتند در مراسم بدرقه تیم شرکت کنند، اما در آخرین لحظات به ما گفتند تیم به کویت اعزام نمی‌شود.

وی افزود: فدراسیون با این کار خود در حقیقت، ما را سر کار گذاشت و البته مسئولان و مربیان تیم را در مقابل بچه‌ها قرار داد. پس این حرف‌ها از سوی دبیر فدراسیون اصلا صحت ندارد.

سرپرست تیم لوله سبز آسیا با اشاره به اینکه چنین رفتارهایی از سوی مسئولان فدراسیون باعثبی‌انگیزگی اسپانسرها و حامیان علاقه‌مند برای تیمداری در رشته کاراته می‌شود، اظهار داشت: ما به مدیران شرکت لوله‌سبز گفتیم به عنوان نماینده کاراته ایران به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا می‌رویم که براساس این صحبت ما، مسئولان شرکت حمایت‌های خوبی از اعضای تیم به عمل آوردند، اما پس از لغو سفرمان به کویت، وعده ما محقق نشد و در واقع مقابل دوستان در شرکت لوله سبز آسیا ضایع شدیم.

صالحی درخصوص احتمال تیمداری مجدد لوله سبز آسیا در سوپر لیگ فصل آینده گفت: مشکلی از این بابت وجود ندارد. هر چند که ما چون اهل کاراته هستیم، به این مسائل عادت داریم، اما مسئولان فدراسیون کاراته هم کاری نکنند که اسپانسرها از حضور در ورزش کاراته ناامید و بی‌انگیزه شوند.

سرپرست تیم کاراته لوله‌سبز آسیا در پایان در مورد وضعیت این تیم برای حضور در هفته پایانی سوپر لیگ یادآور شد: تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و همه آماده بازی‌های فردا هستند. ان‌شااءلله با انجام مسابقات خوب، جایگاه‌مان در رتبه سوم جدول را تثبیت می‌کنیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز