خبرگزاری کار ایران

هفته سی و هفتم کالچیو ایتالیا؛

میلان با شکست برابر آتالانتا سهمیه لیگ اروپا را از دست داد / پیروزی پرگل ناپولی

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۳۳۳

میلان که تلاش می‌کرد با پیروزی برابر آتالانتا سهمیه لیگ اروپا را کسب کند، برابر آتالانتا با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا نتواند سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ اروپا را کسب کند

هفته سی و هفتم رقابت‌های سری A ایتالیا با شکست میلان و پیروزی پرگل ناپولی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته سی و هفتم رقابت‌های سری A ایتالیا امروز با برگزاری ۸ دیدار به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی‌ها میلان برابر آتالانتا با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و ناپولی با نتیجه پرگل ۵ بر ۲ سامپدوریا را شکست داد.

میلان که تلاش می‌کرد با پیروزی برابر آتالانتا سهمیه لیگ اروپا را کسب کند، برابر آتالانتا با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا نتواند سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ اروپا را کسب کند. جان پائولو بلینی(گل به خودی) برای میلان گلزنی کرد و دنیس جرمن و فرانکو برینزا برای آتالانتا گلزنی کردند.

در دیگر دیدار ناپولی موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر ۲ سامپدوریا را شکست دهد. دوان زاپاتا، لورنزو اینزیگن، خوزه کایخون، مارک همسیک و مصطفی شکران(گل‌ به خودی) برای ناپولی گلزنی کردند.

در جدال تیم های قعر جدول نیز بلونیا در زمین خود با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کاتانیا شد اما این نتیجه تاثیری در جایگاه دو تیم نداشت تا بلونیا و کاتانیا به سری ب سقوط کنند. پیش از نیز سقوط لیورنو قطعی شده بود.

نتایج دیدارهای هفته سی و هفتم سری A ایتالیا به شرح زیر است:

آتالانتا ۲ – میلان یک

بولونیا یک – کاتانیا ۲

کالیاری صفر – کیه وو یک

لیورنو صفر – فیورنتینا یک

سامپدوریا ۲ – ناپولی ۵

ساسولو ۴ – جنوا ۲

تورینو یک – پارما یک

در تنها دیدار باقی‌مانده از هفته سی و هفتم سری A امشب رم در خانه از یوونتوس پذیرایی خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها یوونتوس با ۹۶ امتیاز در صدر قرار دارد، رم با ۸۵ امتیاز دوم است و ناپولی با ۷۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز