خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

چلسی - رئال مادرید: لمپارد در لندن معجزه می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۸۳۵

چلسی سه شنبه شب در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید است.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید و چلسی در حالی از بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند که بازی رفت دو بر صفر به سود لوس بلانکوس تمام شد. بازگشت فرانک لمپارد به خانه کمک چندانی به پایان دادن به ناکامی آبی‌ها نکرده است.

باخت به قهرمان اروپا در برنابئو شرم آور نیست و لمپارد می‌توانست از تلاش‌های شجاعانه تیمش در پایتخت اسپانیا، جایی که گل‌های کریم بنزما و مارکو آسنسیو منجر به پیروزی شد، نکات مثبتی را کسب کند.

با این حال، آبی‌ها در بازی روز شنبه مقابل برایتون با نتیجه دو بر یک شکست خوردند. به گفته لمپارد، نتیجه 2-1 باعث خوشحالی چلسی شد، سرمربی موقت آبی‌ها اعتراف کرد که تیمش خوش شانس بود که با اختلاف بیشتری شکست نخورد و این سرمربی 44 ساله اکنون دارای رکورد ناخوشایند سه شکست از سه بازی است.

اکنون بدون پیروزی در شش بازی متوالی از زمان پیروزی 3-1 مقابل لسترسیتی تحت هدایت گراهام پاتر، ضربه گالاگر برابر برایتون حداقل توانست به چهار بازی پیاپی بدون گل برای چلسی پایان دهد. چلسی شکست بازی رفت مقابل بوروسیا دورتموند در دور گذشته را جبران کرده بود و این نکته مثبتی برای شاگردان لمپارد است.

بازیکنان چلسی اکنون در 5 بازی از 7 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا که در بازی رفت خارج از خانه شکست خورده‌اند، صعود کرده اند، اما از زمانی که دورتموند را شکست دادند در هیچ یک از چهار بازی اخیر خود در استمفوردبریج پیروز نشده‌اند.

آسنسیو که تلاش دارد تا آن خود را نشان بدهد، پس از گلزنی برابر چلسی مقابل کادیز هم نقش مهمی داشت. آنچلوتی به‌طور محسوسی از قهرمانی احتمالی بارسلونا در لالیگا آگاه است اما این از انگیزه‌های سفیدپوشان مادریدی برای کسب پیروزی کم نکرده است.

بازگشت به مسیر پیروزی در لالیگا به رئال مادرید این امکان را داد که فاصله خود را با بارسلونا به 10 امتیاز کاهش دهد و بارسلونا با تساوی مقابل ختافه این عدد را به 11 رساند.

رئال مادرید از 19 بازی حذفی لیگ قهرمانان اروپا که در آن بازی رفت را با حداقل دو گل پیروز شده، از 18 دیدار به دور بعدی صعود کرده است. 

ششمین برد پیاپی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا همچنین باعث می‌شود رئال مادرید رکورد جدیدی به نام خود ثبت کند. رئال مادرید آخرین رویارویی با چلسی در استمفوردبریج را با نتیجه سه بر یک پیروز شده بود.

 ترکیب احتمالی چلسی:

کپا، جیمز، فوفانا، سیلوا، کوکوریا، فرناندز، کانته، کواچیچ، مودریک، هاورتز، فلیکس

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کورتوا، کارواخال، میلیتائو، آلابا، کاماوینگا، مودریچ، والورده، کروس، رودریگو، بنزما، وینیسیوس جونیور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز