خبرگزاری کار ایران

ویسی: کاری که حسینی کرده، دل و جرات می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۳۵۹

سرمربی نفت آبادان می‌گوید با وجود شرایط خوب پیکان اما برای برد در این مسابقه به میدان خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی سرمربی برزیلی‌های ایران قبل از مسابقه با پیکان در هفته بیست و ششم لیگ برتر در خصوص این مسابقه گفت:هرچه مسابقات به روزهای پایانی می‌رسد، حساس‌تر می‌شود. چه برای تیم‌های پایین جدول و چه در بالای جدول. ما هم از این قاعده استثنا نیستیم. بچه‌ها این مساله مهم را فهمیده‌اند و خیلی خوب تمرین کرده‌اند.

او با اشاره به وضعیت پیکان گفت: مقابل تیمی قرار می‌گیریم که بسیاریکدست و شایسته و لایق در لیگ برتر ایران محسوب می‌شود. مجتبی حسینی در پیکان تیم جوان و خوبی را درست کرده و می‌شود گفت جوانگرایی بسیار خوبی انجام داده‌اند. این کاری که آقای حسینی انجام داده، دل و جرات می‌خواهد.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: با تمام وجود مقابل پیکان بازی می‌کنیم و سه امتیاز را می‌خواهیم. فرقی نمی‌کند که مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. سه امتیاز نیاز مبرم ما است. با تمام وجود برای برد بازی می‌کنیم و امیدوارم برنده باشیم.

ویسی درباره محرومان و مصدومان تیمش برای مسابقه با پیکان افزود: خوشبختانه محروم و مصدومی نداریم. همه بچه‌ها آماده هستند تا بتوانیم یک بازی خوب را انجام بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز