خبرگزاری کار ایران

ویسی: در خانه خودمان گل نزنیم، بازنده‌ای بزرگ خواهیم بود/ هواداران فکر کنند در لیگ یک بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۸۸۹

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان معتقد است اگر تیمش در آبادان موفق به گلزنی نشود، بازنده‌ای بزرگ خواهد بود.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل مس کرمان اظهار داشت: بازی بسیار مهم، حساس و خاصی برای خوزستان و آبادان خواهد بود. بچه‌ها به این موضوع واقف هستند و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتند. با انرژی زیاد برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم تا خودمان را در لیگ برتر لیگ نگه داریم و مردم خوزستان را شاد کنیم.

وی در مورد ناکامی نفتی‌ها در گلزنی ظرف هفته‌های اخیر گفت: به گذشته برنمی‌گردم. هفته گذشته روی گلزنی کار کردیم و مهاجمان ما تمرکز بالایی دارند. باید از امتیاز میزبانی خودمان نهایت بهره را ببریم. اگر در خانه خودمان گل نزنیم، بازنده بزرگی خواهیم بود. فردا همه بچه‌ها برای وجود خودشان و شادی مردم خوزستان بازی می‌کنند و امیدوارم با گلزنی پیروز شویم. اتفاقی با خوب بازی کردن نمی‌افتد و ما باید ببریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان با بیان اینکه شاگردانش از لحاظ روانی کاملاً آماده هستند، تصریح کرد: از تماشاگران آبادان و خوزستانی خواهش می‌کنم از ما حمایت کنند. امیدوارم این مسابقه، شروع خوبی برای پنج دیدار بعدی ما باشد تا حقی را که صنعت نفت تاکنون نتوانسته، ادا کند.

ویسی با اشاره به دیدار امشب (چهارشنبه) تیم سابق خود با شمس آذر قزوین در لیگ دسته اول فوتبال بیان کرد: استقلال خوزستان امشب در لیگ یک بازی دارد و تماشاگران آبادانی به اهواز رفته‌اند تا تیم به لیگ برتر بیاید. هواداران فکر کنند ما در لیگ یک بازی می‌کنیم و باید سه امتیاز را بگیریم تا صعود کنیم. اگر مقابل مس کرمان پیروز شویم، خون در رگ‌های ما جریان پیدا می‌کند و می‌توانیم در ادامه کار راحت بازی کنیم. از آنها خواهش می‌کنم از صنعت نفت حمایت کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صنعت نفت در لیگ برتر باقی می‌ماند یا خیر، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا تیم در لیگ برتر بماند. بازی فردا بسیار مهم است و اگر پیروز شویم، قول صد درصدی می‌دهیم.

پس از طرح سوالی پیرامون شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از نفت مسجدسلیمان بابت استفاده از بازیکن غیرمجاز (میلاد شیخی سلیمانی)، مدیر رسانه‌ای صنعت نفت پاسخ داد: مدارک خودمان را به کمیته انضباطی ارائه کردیم که رأی این کمیته به نفع ما نبود. ما این پرونده را در کمیته استیناف هم مطرح می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز