خبرگزاری کار ایران

سکوت معاونان و مشاوران پرتعداد فتح‌الله‌زاده بعد از حذف!

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۳۱۷

خشم هواداران استقلال از مدیران استقلال هر روز بیشتر می‌شود و این نارضایتی به درجه‌ای رسیده که حامیان اصلی این باشگاه خواستار محاکمه مدیران باشگاه هستند.

به گزارش ایلنا، هواداران استقلال که نمی‌توانند اعتراض خود را در ورزشگاه‌ها بیان کنند، از طریق فضای مجازی حرف‌های خود را می‌زنند که برخی خواسته‌های آنها بسیار تأمل برانگیز است. برای مثال هواداران استقلال خواستار بازگردانده شدن حقوق مدیران این باشگاه شده و بر این باورند افرادی که نتوانسته‌اند باری از روی دوش این باشگاه بردارند، نباید حقوقی دریافت کنند و باید تمام دریافتی‌های مالی خود را به حساب این باشگاه عودت دهند.

گرچه بعید است چنین اتفاقی رخ دهد و هیچ‌گاه در تاریخ باشگاه‌های فوتبال ایران بخصوص استقلال و پرسپولیس سابقه نداشته چنین رفتاری از سوی مسئولانش انجام شود و حتی به دفعات دیده شده که کمک‌های مالی از سوی این افراد بعد از مدتی با محاسبه سودش از حساب باشگاه برداشته شده(کاری که فتح‌الله‌زاده هم انجام داده) اما به هر حال این نوع اعتراض‌ها بیانگر عمق ناراحتی حامیان این باشگاه است. در این میان نباید از سکوت معاونان و مشاوران پرتعداد علی فتح‌الله‌زاده نیز غافل بود. افرادی که با عکس‌های آنچنانی در کنار آقای مدیر و انتشار آن در کانال رسمی باشگاه استقلال به سمت‌هایی منصوب شدند اما اکنون سکوت کرده‌اند و حتی حاضر به یک عذرخواهی ساده هم نیستند.

افرادی همچون علی امیری، بهرام امیری، علی نظری جویباری، مرتضی موسوی زنوزی، سیدمهدی علوی، محمد سررشته‌داری و حتی امیرحسین قاضی نور از زمانی که فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال حکم مدیرعاملی گرفت پست‌هایی را دریافت کردند اما این افراد در کنار معاونانی که از گذشته در این باشگاه باقی مانده‌اند بابت حذف باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حتی یک عذرخواهی خشک و خالی هم نداشتند و بی‌آنکه توجهی به رسالت خود در این باشگاه که میلیون‌ها هوادار را پشت خود دارد، داشته باشند، به حمایت ضمنی خود از آنچه در این باشگاه رخ داده ادامه داده‌اند.

تأسف‌بار اینکه برخی از این معاونان و مشاوران در روزهای اخیر به‌دنبال کاستن از ضرب انتقادات بوده‌اند و تلاش می‌کردند رسانه‌ها کمتر از مدیرعامل باشگاه انتقاد کنند غافل از اینکه حذف از لیگ قهرمانان آسیا که از نگاه فتح‌الله‌زاده اتفاق آنچنان مهمی هم نیست، کاسه صبر هواداران این باشگاه را لبریز کرده و مالکان اصلی این باشگاه دیگر نمی‌خواهند چنین مسئولانی در باشگاه‌شان حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز