خبرگزاری کار ایران

نریمان جهان: با چشم باز ذوب آهن را انتخاب کردم/ با پیروزی مقابل تراکتور این بازی را فراموش می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۹۰۰

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن را با چشم باز انتخاب کردم و تیم ما بهتر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سامان نریمان جهان پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم برای برد به زمین آمده بودند و ما در نیمه اول فرصت خودمان را به تیر دروازه پرسپولیس زدیم. تیم فوتبال ذوب آهن یک تیم ریشه دار و بسیار خوبی است و سال‌هاست که در لیگ برتر حضور دارد. جایگاه های خوبی در لیگ داشته است و توانسته در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کند.

وی در خصوص پیوستنش به این تیم عنوان کرد: ذوب آهن یک تیم بسیار خوب و سازماندهی شده است من این تیم را با چشم باز انتخاب کردم و تیم ما بهتر خواهد شد. بازیکنان بسیار خوبی داریم و تیم هم خوب است امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب و یک برد شیرین مقابل تراکتور این بازی را فراموش کنیم.

 نریمان جهان در خصوص بازی کردنش در نیمه دوم گفت: من در این مدت تنها سه روز با تیم تمرین کرده بودم و نیمه دوم به زمین آمدم و شرایط آن به نوعی بود که نمی‌توانستم از اول برای ذوب آهن به زمین بروم اگر به خود من هم می گفتند انتخاب می‌کردم که از نیمه دوم وارد زمین می شوند چرا که سه روز بیشتر تمرین نکردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز