خبرگزاری کار ایران

اورا: دشان بهترین سرمربی فرانسوی تاریخ است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۶۷۲

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال فرانسه تمجید ویژه‌ای از دیدیه دشان انجام داد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال فرانسه با هدایت دیدیه دشان برای دومین بار، اولین بار در سال 2018، به فینال جام جهانی راه یافته است. خروس‌ها با هدایت این سرمربی روز یکشنبه در بازی فینال قطر 2022 برابر تیم ملی آرژانتین قرار خواهند گرفت.

پاتریس اورا، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه منچستریونایتد دیدیه دشان را بهترین سرمربی فرانسوی تاریخ می‌داند.

پاتریس اورا به اسکای اسپورت نیوز گفت: "من از دستاوردهای فرانسه بسیار خوشحالم. ما رهبرانی مانند بنزما، پوگبا، کانته را در ترکیب نداشتیم. هیچ کس روی فرانسه شرط بندی نکرده بود و اکنون در فینال هستیم.

بهترین کیفیت دیدیه دشان این است که یک تیم بسازد. گاهی اوقات، او بهترین بازیکن را انتخاب نمی‌کند زیرا تیم برای او ستاره است و من زیر نظر سرمربیان زیادی بازی کردم اما دشان این کار را به طور طبیعی انجام داد.

و این همه سال بنزما را انتخاب نکرد و حالا او را به تیم بازگرداند.  اما او فقط کسی است که می تواند تیمی را برای قهرمانی در یک تورنمنت بسازد. برای من، او بهترین سرمربی فرانسوی است. می‌توانید ببینید، بازیکنان زیادی دیگر آنجا نیستند، اما می‌دانند چگونه یک تیم بسازند و حتی برای آینده پیش بروند.

اگر جدی فکر کنید، این تیم برای این جام جهانی آماده نبود، آنها برای جام جهانی بعدی بودند ولی اکنون در فینال هستند. اگر فرانسه در این جام جهانی قهرمان شود، جام جهانی بعدی و بعدی را هم خواهد برد زیرا ما تنوع زیادی داریم.

اینطور نیست که فرانسه در یک تورنمنت بزرگ بازی می‌کند، اما فکر می‌کنم تیم‌هایی که برابر فرانسه بازی می‌کنند این ترس را دارند. آن‌ها به ما احترام می‌گذارند زیرا ما قهرمان جهان هستیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز