خبرگزاری کار ایران

ساکا: هانری یک اسطوره است/ همیشه دوست داشتم با ونگر کار کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۱۴۹

ساکا ستاره جوان انگلیس در مصاحبه جدیدی درباره دیدار با فرانسه، به دو بازیکن بزرگ در تاریخ فرانسه که در تیم باشگاهی با او وجه اشتراک دارند، پرداخته است.

به گزارش ایلنا، ستاره جوان تیم ملی انگلیس، بعد از مشخص شدن رقیب مرحله یک‌چهارم نهایی سه‌شیرها، درباره روابط خود با فرانسوی‌های بزرگ تاریخ فوتبال باشگاهی‌اش، توضیحاتی ارائه داده است.

باکایو ساکا عنوان داشت:

ما(آرسنال)، بازیکنان فرانسوی زیادی مانند تیری و رابرت پیرس داشته‌ایم که در باشگاه حضور داشتند و با من صحبت کردند و به من کمک کردند. آنها هنوز هم تا به امروز از من حمایت می کنند، بنابراین من از آنها سپاسگزارم.

در زمین آنها فوق‌العاده بودند و برای آرسنال جام‌های متعددی به ارمغان آوردند، بنابراین آنها قطعاً همیشه اسطوره خواهند بود.

هنری پس از پنالتی ساکا از دست داد و در شکست فینال یورو 2020 انگلیس مقابل ایتالیا، با این بازیکن صحبت کرد و او را دلداری داد. کاری که به شدت مورد استقبال این بازیکن 21 ساله قرار گرفت.

ساکا افزود:

این که شماره من را بگیرد و با من تماس بگیرد، شخصیت زیادی از او نشان داد و او را برای من بزرگت از قبل کرد. بعد از اکثر بازی‌های آرسنال، او با من تماس می‌گیرد.

علیرغم همکاری طولانی مدتش با آرسنال، ساکا هنوز با یک فرانسوی کلیدی دیگر در تاریخ توپچی ها، سرمربی افسانه ای سابق، آرسن ونگر، صحبت نکرده است.

ساکا درباره این موضوع گفت:

یکی از بزرگترین پشیمانی‌های من – کاری که نتوانستم انجام دهم – ملاقات با آرسن ونگر بود. من می دانم که همه در باشگاه چقدر او را دوست دارند و می دانم که او چه کارهایی برای باشگاه انجام داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز