خبرگزاری کار ایران

این ترکیب احتمالا جام‌جهانی قطر را از دست می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۲۰۸

نگاهی به بازیکنانی که جام‌جهانی را به صورت قطعی یا به احتمال زیاد از دست می‌دهند.

به گزارش ایلنا، سایت بلچرریپورت به تازگی ترکیبی متشکل از بازیکنانی که جام‌جهانی را از دست داده‌اند یا خواهند داد را منتشر کرده است که در این مقاله به آن می‌پردازیم:

دروازه‌بان:

مایک ماینان - تیم ملی فرانسه (غیبت احتمالی)

گلر فرانسوی تیم آث‌میلان که در دوران مصدومیت به سر می‌برد یکی از بازیکنان سرشناسی است که احتمال غیبت او در قطر وجود دارد. این بازیکن یکی از مهره‌های تاثیرگذار در قهرمانی میلان که بعد از سالها در سری‌آ به دست آمد بود.

البته برای فرانسه فرق چندانی ممکن است نداشته باشد چون هوگو لوریس کاپیتان اول این کشور درون چهارچوب آنها قرار خواهد داشت.

مدافعین میانی:

رافائل واران - تیم ملی فرانسه (غیبت احتمالی)

واران که به تازگی در بازی منچستریونایتد مقابل چلسی دچار مصدومیت شد، ممکن است یکی از غایبان احتمالی قطر باشد. باشگاه منچستریونایتد البته مراتب همکاری را با تیم ملی فرانسه انجام داده و به گفته مسئولین باشگاه، حتی اگر واران به آمادگی لازم برای بازی قبل از جام‌جهانی برسد، این بازیکن تا بعد از جام‌جهانی برای شیاطین سرخ به میدان نمی‌رود. باید دید با همه این تدابیر آیا رافائل واران به قطر سفر می‌کند یا نه.

رولاند آرائوخو - تیم ملی اروگوئه (غیبت احتمالی)

مدافع میانی جوان و یکی از مهره‌های کلیدی بارسلونا که ممکن است دوران مصدومیتش با زمان برگزاری جام‌جهانی تداخل پیدا کند. این بازیکن در دیدار دوستانه تیم ملی اروگوئه مقابل ایران در همان دقایق ابتدایی بازی دچار مصدومیت شد و همچنان حضور این بازیکن در قطر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مدافعین کناری:

ریس جیمز - تیم ملی انگلیس (غیبت احتمالی)

یکی از بازیکنانی که حضورش در جام‌جهانی بسیار مورد بحث است و اصلی‌ترین نامی است که نگرانی‌های زیادی را برای حضور در قطر ایجاد کرده. مدافع راست باشگاه چلسی که در دیدار با میلان مصدوم شد و ابتدا کسی فکرش را نمی‌کرد این مصدومیت جدی باشد ولی رفته رفته شرایط مصدومیت عجیب‌تر شد. این بازیکن مراحل ریکاوری را دارد طی می‌کند و تیم پزشکی چلسی و تیم ملی انگلیس امیدوارند تا این بازیکن کلیدی و جوان را به جام‌جهانی برسانند.

بن چیلول - تیم ملی انگلیس (غیبت احتمالی)

یکی دیگر از بازیکنان پست‌های کناری سه‌شیرها که احتمال غیاب او در جام‌جهانی 2022 وجود دارد. این بازیکن که بازیکن باشگاه چلسی است، مصدومیت جزئی دارد ولی ممکن است در صورت تشدید مصدومیت، در لیست سفر به قطر حضور نداشته باشد.

هافبک‌ها:

انگولو کانته - تیم ملی فرانسه (غیبت قطعی)

کانته فوق‌ستاره باشگاه چلسی و تیم ملی فرانسه، بدون شک بزرگترین نامی است که در قطر غایب خواهد بود. کانته که یکی از ارکان اصلی قهرمانی فرانسه در 2018 بود این جام‌جهانی را باید از خانه تماشا کند.

پل پوگبا - تیم ملی فرانسه (غیبت قطعی)

بعد جدایی از یونایتد و پیوستن به بانوی پیر اروپا یوونتوس در سال منتهی به جام‌جهانی، امید اصلی پوگبا بر این بود که در جام‌جهانی حضور داشته باشد. با مصدومیتی که برای یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال پیش آمد، نام این بازیکن به لیست غایبین اصلی قطر اضافه شد.

جورجینیو واینالدوم - تیم ملی هلند (غیبت قطعی)

ستاره سابق باشگاه لیورپول و بازیکن فعلی پاریس سن‌ژرمن، یکی از بزرگترین نام‌هایی است که جام‌جهانی قطر را به صورت قطعی از دست داده است. این جام‌جهانی به احتمال زیاد آخرین جام‌جهانی بود که این هافبک 31ساله می‌توانست در آن بازی کند.

مهاجمان:

دیگو ژوتا - تیم ملی پرتغال (غیبت قطعی)

یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیورپول در فصول گذشته، با مصدومیت شدیدی که به تازگی در دیدارهای فشرده باشگاهی برایش پیش آمد، نام خود را بین بازیکنانی می‌بیند که در اوج آمادگی به علت مصدومیت به صورت قطعی در قطر حضور نخواهند داشت.

تیمو ورنر - تیم ملی آلمان (غیبت قطعی)

آلمان خیلی مهاجم داشت، همین یکی هم مصدوم شد! اتفاق تلخ برای بازیکنی که با برگشتن به لایپزیگ در سال منتهی به جام‌جهانی و درخشش‌های خود در پیراهن این تیم، امیدوار بود تا در قطر گزینه اول مانشافت هانسی فلیک برای پیکان خط حمله باشد، اما مصدومیت این بازیکن را در لیست غایبین قطعی قرار داد.

سون هئونگ مین - تیم ملی کره‌جنوبی (غیبت احتمالی)

فوق‌ستاره باشگاه تاتنهام انگلیس که دچار مصدومیت جزئی است اما زمان بازگشت این بازیکن به میادین مشخص نیست و همین موضوع نام این ستاره دوست داشتنی را در لیست غایبین احتمالی قطر ثبت می‌کند. همه تلاش تیم پزشکی کره، رساندن این بازیکن به جام‌جهانی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز