خبرگزاری کار ایران

ویاش‌بواش رئیس جدید پورتو

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۳۲۴

سرمربی سابق پورتو ریاست این باشگاه را بر عهده گرفت.

به گزارش ایلنا، آندره ویاش بواش، سرمربی سابق چلسی، در انتخابات ریاست باشگاه پورتوی پرتغال پیروز شد. بر این اساس او تا سال ۲۰۲۸ در این سمت قرار خواهد گرفت. او جانشین خورخه نونو پینتو دا کوستا شد که از سال ۱۹۸۲ رئیس باشگاه بود.

ویاش‌بواش پس از انتخاب به عنوان رئیس باشگاه پورتو گفت: برای مسئولیتی که به من سپرده شده است، قول می‌دهم جانم را برای پورتو بدهم.

ویاش‌بواش ۴۶ سال سن دارد و از ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ هدایت زنیت روسیه را بر عهده داشت. تیم تحت هدایت او قهرمان روسیه شد، جام حذفی و سوپرجام را به دست آورد. این مربی در طول دوران مربیگری‌اش در پورتو نیز کار کرد و با این باشگاه قهرمانی در لیگ پرتغال، جام حذفی پرتغال و سوپرجام این کشور و همچنین لیگ اروپا را به دست آورد.

پورتو ۳۰ بار قهرمان پرتغال شده است و یکی از مطرح‌ترین تیم‌های این کشور است. این باشگاه پس از بنفیکا (۳۸) در رتبه دوم پرافتخارترین تیم‌های پرتغال قرار دارد. این تیم همچنین ۱۹ بار قهرمان جام حذفی و ۲۳ بار قهرمان سوپرجام شده و چند فصلی است که مهدی طارمی، مهاجم ایرانی، را در ترکیبش دارد؛ هرچند طارمی قرار است در تابستان از پورتو جدا شود و به اینتر خواهد پیوست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز